Nå har jeg jo sykkel igjen, så dette hørtes ut som en fin tur:-) Høyst sannsynelig tur på meg også

Høres aldeles strålende ut!ArcticTiger skrev:Ja Telemarkskøyring blir detLAURDAG 22 SEPTEMBER
![]()
Straks jeg har summet meg etter Sjusjøen-turen til helga, så skal jeg lage kart-forslag for en bra rundtur.
I grove trekk tenker jeg meg: Andebu-Siljan-Skien-Valebøvegen til Gvarv- Bø- Resjemheia-Notødden-Tuddal-Rjukan-Rauland m/middag.
Tilbake: Myllargutvegen til Eidsborg-Dalen-Skafså-Vrådal-Drangedal-Kilebygda-Skien-Siljan-Andebu.
Med flere muligheter til endringer![]()
Vi kan sette opp et ca kjøreskjema, så kan folk henge seg på underveis der det måtte passe.
Datoen er LAURDAG 22. SEPTEMBER.ZZR-Erling skrev:Dato, tid og oppmøtested er?
Mye muligArcticTiger skrev:Datoen er LAURDAG 22. SEPTEMBER.ZZR-Erling skrev:Dato, tid og oppmøtested er?
Jeg starter fra Statoil Andebu sentrum i 8 tida tenker jeg, du kan jo henge deg på i veikrysset Rv 32/40 på Steinsholt f.eks
Da dukker jeg plutselig opp AT! (Muligens i følge med Twister og tomsnes, som jeg ser i tråden har meldt sin interesse.)ArcticTiger skrev:Datoen er LAURDAG 22. SEPTEMBER.ZZR-Erling skrev:Dato, tid og oppmøtested er?
Jeg starter fra Statoil Andebu sentrum i 8 tida tenker jeg, du kan jo henge deg på i veikrysset Rv 32/40 på Steinsholt f.eks
Noen som ikke liker detmekkern skrev:for de som liker svinger...
]
Øh, kjørt forbi gang på gang. Men ørret høres bra utArcticTiger skrev: kanskje er "Raulandstoga" i sentrum av Rauland stedet![]()
Noen som har vært der? Ok plass?
Den veien er bare deilig å kjøre, selv med gammelbilen (polyflex-foringer rund baut, lagt ned ca 55 mm, EBC skiver og grønne klosser.... ) , må nesten få til den runden med sykkel tror jeg!!