Joda...OleB skrev:Sitter på Kreta..... ungene i seng.... Leser om Sjusjøentreffet og er litt frustrert at det ikke går an å være to steder på en gang.....
Men har ikke sykkel lenger heller så det hadde vel uansett ikke blitt noe :-/

Joda...OleB skrev:Sitter på Kreta..... ungene i seng.... Leser om Sjusjøentreffet og er litt frustrert at det ikke går an å være to steder på en gang.....
Men har ikke sykkel lenger heller så det hadde vel uansett ikke blitt noe :-/
Såg det tilfeldigvis eg og, kanonbra :-)Duville skrev:Akkurat nå sitter jeg og ser på en del Svenske trailersjåfører med veteranlastebiler på de smale vestlanske veiene jeg har kjørt nå i sommer med motorsykkel.
Makan til positive og fornøyelige personer kan man lete lenge etter - fint program verd å se på....
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra!Busa Trond skrev:
Men ny sykkelen har fått jomfru vasken sin i dag etter 110 mil. Hvis noen lurer på om jeg er fornøyd med Tigeren, så er svaret ja
Busa Trond skrev:Nå har jeg vært ute å smurt kjedet på sykkelen. Nei nei nei...... jeg har jo kardang nå, slikt kan andre gjøre :-)å :-)å ....
Men ny sykkelen har fått jomfru vasken sin i dag etter 110 mil. Hvis noen lurer på om jeg er fornøyd med Tigeren, så er svaret ja