Instalasjonen gikk veldig greit, finne en plass til kontroll/alarmmodul, antenne og perimetorsensor, koble via kit inn på høyre og venstre blinklys bak, koble seg til baklyset og batteriet, så er man ferdige :) ..ingen lodding og tull.
Alarmen reagerer vha perimetersensor på nærvær, dvs om du lener deg over biken uten "fob'en" i lomma, piper den, den piper mer og mer og går i full alarm om man ikke flytter seg. Ellers trigger den på om du beveger den opp fra helling, dvs løfter den av støtta. Veldig enkel og grei installasjon. Betalte 250$ inkl frakt + moms og tollgebyr.
Kjøpte den rett fra produsenten, dvs herfra:
http://www.scorpioalarms.com/
Forøvrig har d eogså en mer avansert versjon som gir deg tekstmelding om alarmen har blitt utløst, men jeg valgte den noe enklere versjonen.

Om noen skulle lure, baklyset er nok koblet til kun for å fungere som en trigg til alarmen om at tenningen er på.
Jeg har testet endel, og når jeg ikke har fob'en i lomma piper den ett par ganger om jeg lener meg over biken, og piper mer om jeg ikke fjerner meg, og går så i full alarm om jeg fortsatt ikke fjerner meg. Alarmen går også om jeg starter biken uten fob'en i nærheten. Har jeg med meg fob'en disables alarmen helt. Den reagerer også på dult og løfter den av støtta, som tidl nevnt.
Det fins også ekstrautstyr som man kobler rett i ledig "port" til blandt annet å kutte tenningen om man starter uten å ha "handshaket" på alarmen først, dvs, ikke har med seg fob'en. Det aller beste er kanskje at instalasjonen er enkel å fjerne om det skulle bli noe tull ute på reise.