Busa blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
taco
Motorsykkelen din: 02' Yamaha xj900 Diversion

Re: Busa blogg

Legg inn av taco »

Gratulerer med ny sykkel! :thumleft Det blir nok moro - og annerledes vil jeg tro..
Misunner deg den der!

Jeg prøvde en BMW gs 1200 forrige dagen (byttelånte med en kamerat) og det var en "kjøremaskin" i mine øyne. Skjønner at man kan kjøre 60-70 mil om dagen på noe sånt. Tigern er vel ikke så ulik på den måten kanskje?
2012: 7500 km
2013: 7400 km(mindre? Hmm..)

Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Legg inn av SuperMorten »

Gratulerer så mye :thumleft
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Busa Trond
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Legg inn av Busa Trond »

Nå har det blitt slik at innkjøringa mi begynner å gå litt på overtid. Dem "store" guttene sier at det er bedre å kjøre inn for langt, en for kort. Så noen titals mil over er bare sunt.

Da blir det noen alternative små turer rundt i nabolaget, men her finner mann mange fine steder her også, så hvorfor ikke :prf

Her er bilde tatt ved Haugfoss. Også så mange svingete fine veier det er rundt der :thumleft
a1.jpg
a2.jpg

Det var skikkelig sommer tempratur i dag, endelig :D
a3.jpg

Her er den eneste Tig(g)eren som er igjen på plassen til Alfred Hæhre :lol ( Alle veier fører til Rom :scratch ) Er det noen som sier.
a4.jpg

Siden jeg hadde banneret fra Sjusjøtreffet i toppboksen enda, tokk jeg meg den frihet å ta et banner bilde alene :redface
Slikt blir det vell Mc-siden kopp av? AJ
banner.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Det bannerbildet var tøøøøft BusaTrond :knegg :knegg
Hva med å selv ta et extra ålljeskift, hvis du du syns det drøyer lenge før sørvaisen :-k Ållje + nytt filter, det fikseru vel greit sjæl. Frisk olje er vel det viktigste nå i innkjøringa, få ut evt forurensninger.

Brukeravatar
Busa Trond

Legg inn av Busa Trond »

ArcticTiger skrev:Det bannerbildet var tøøøøft BusaTrond :knegg :knegg
Fire fine :thumleft . En kjekkas og riktig antall sylindre :prf :lol

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

ArcticTiger skrev:Det bannerbildet var tøøøøft BusaTrond :knegg :knegg
Hva med å selv ta et extra ålljeskift, hvis du du syns det drøyer lenge før sørvaisen :-k Ållje + nytt filter, det fikseru vel greit sjæl. Frisk olje er vel det viktigste nå i innkjøringa, få ut evt forurensninger.
Helt enig! Stilig, var det :thumleft

Tenkte å hente banneret nå på sønda'n, en gang utpå eftan hvis du er hjemme, Busa Trond?
Tar med Bakpå en ettermiddags/kveldstur og stikker innom en tur.
Hvis det ikke passer tar vi det en annen dag til uka.
Tenkte å ta med banneret på Trollrally neste helg, ser du...

Brukeravatar
Busa Trond

Legg inn av Busa Trond »

AJ. Send ei melding før dere kommer, da blir det kakebaking på fruen igjen da :thumleft

Legger ut denne Tiger snutten her med litt taffel musikk på :vs . Det går ann å nyte et glass rødvin til denne innkjøringa her :prop:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=tG3GQ-rI ... detailpage[/video]

Brukeravatar
lasse_hansen
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020

Legg inn av lasse_hansen »

Kjapt innpå, hvor bor du hen igjen Busa Trond? Kjempe flott sykkel du får fått deg! Savner ikke busa'n enda vel?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Busa Trond skrev:AJ. Send ei melding før dere kommer, da blir det kakebaking på fruen igjen da :thumleft
Melding ska' bli! :thumleft

Brukeravatar
Busa Trond

Legg inn av Busa Trond »

lasse_hansen skrev:Kjapt innpå, hvor bor du hen igjen Busa Trond? Kjempe flott sykkel du får fått deg! Savner ikke busa'n enda vel?

Likte du veien jeg filmet på :prf . Bor like uten for Hønefoss, ca to timer fra deg. Bare å kjøre seg en tur en dag, så kan jeg vise deg mange fine veier kawan vil trives på.
Om jeg savner Busan? Klart det, det turbin draget glemmer mann ikke :D , men jeg er veldig fornøyd med Tigeren nå. Var nok litt rart når GMS la den ut på finn.no :-)å .

Brukeravatar
lasse_hansen

aha :thumleft Da kanskje jeg skal ta med meg fruen en tur å hilse på da :scratch Og tatt en liten kjøre tur :prf Hadde vært moro. Vi rørleggere får rotte oss sammen :lol

Du trives med tigeren ja, det tviler jeg ikke på. Den har vel litt flere bruksområder vel? Ser ihvertfall ut som en super flott sykkel :prf

Brukeravatar
Busa Trond

Legg inn av Busa Trond »

Det må vi få til snart Lasse :thumleft
Plass til dere begge på annekset her. En god kjøre tur først, også hopper vi opp i "boblissen" med ei pils :prf Det ble vist til at en hel vepse familie slo seg til inne i karet her i sommer. Fruen og jeg på med hjelm og reindress, tapet igjen i halsen og fikk fjernet det, snakk om hissigfanter. Men nå er det i orden.

Brukeravatar
lasse_hansen

Det fristet veldig gitt. Da skal vi prøve å få planlagt en tur opp på besøk endag. Har 1uke fri snart både jeg og fruen så ;-) vepser er kos, hyggelig med litt selskap vel? Hehe

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

lasse_hansen skrev:aha :thumleft Da kanskje jeg skal ta med meg fruen en tur å hilse på da :scratch Og tatt en liten kjøre tur :prf Hadde vært moro. Vi rørleggere får rotte oss sammen :lol

Du trives med tigeren ja, det tviler jeg ikke på. Den har vel litt flere bruksområder vel? Ser ihvertfall ut som en super flott sykkel :prf
Hva med søndag ettermiddag? Bakpå og jeg kommer ganske sikkert til å stikke innom en tur for kake og kaffe når vi henter banneret vi skal ha med oss på Trollrallyet til helga ;-)

Brukeravatar
lasse_hansen

Helga nå passer dårlig dessverre. Familie bursdag i morra. Og 80års lag på søndag :-(

Svar