De hendlene der var bare konge rå, og med nicket på å greier. B-)Globe skrev:Ankom en postpakke for noen dager siden her....
montert i dag
Justerbare sådann
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
De hendlene der var bare konge rå, og med nicket på å greier. B-)Globe skrev:Ankom en postpakke for noen dager siden her....
montert i dag
Justerbare sådann
Ja, de hadde fire ulike fonter å velge mellom ved bestiling, synes disse ble kuuuuule :)lasse_hansen skrev:De hendlene der var bare konge rå, og med nicket på å greier. B-)Globe skrev:Ankom en postpakke for noen dager siden her....
montert i dag
Justerbare sådann
Har vært innom siden og føler meg skikkelig blond: Hvor finner jeg Honda CBF 600 S??Globe skrev:Masse ulike farger, og kombinasjoner. Satte selv sammen de 3 delene håndtakene består av, pluss hvilken tekst jeg ville ha :-)
Finner den her: http://adjustablelevers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Globe skrev:Har nok lite med hvor blond du er...eller jeg for den del. Finner ikke CBF 600 i det hele tatt, så de leverer nok ikke til den!
Globe skrev:...50 dager passert, 40 dager igjen..her går det "unna".. :) Sesong 2, 2012.....nærmer seg!