GlobesLogg: takk for sist....u all :)
GlobesLogg NÅ: Skiftet POTTER (VIDEO før, etter, før etter.)
Synes fremdeles originalpottene er kule på den sykkelen. Ble bra lyd da.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: GlobesLogg NÅ: Skiftet POTTER (VIDEO før, etter, før ett
Joda...de er ...kule (spesielle ihvertfall). Men de er TRANGE, to små exithull i hver potte, og så er de grisetunge (tunge ... som i KG altså
)
Uannsett...det viktigste med eksosen på en motorsykkel...er den kommer ut av MINST 2 potter

Uannsett...det viktigste med eksosen på en motorsykkel...er den kommer ut av MINST 2 potter

Penere lyd og betraktelig lettet kan jeg tro! 
Mener å ha lest på et busaforum at et lett raceanlegg lettet sykkelen rundt 16kg. Har ikke veid mitt orginale, men det er tungt ja!
Edit: Brocksystem lettet 35lbs ifølge Motorcyclistonline. Orginalt hele 48(!)lbs! Er jo nesten hakket værre enn ei midtstøtte på 8kg det ..

Mener å ha lest på et busaforum at et lett raceanlegg lettet sykkelen rundt 16kg. Har ikke veid mitt orginale, men det er tungt ja!

Edit: Brocksystem lettet 35lbs ifølge Motorcyclistonline. Orginalt hele 48(!)lbs! Er jo nesten hakket værre enn ei midtstøtte på 8kg det ..
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Jada, jada, jada...Globe skrev: Uannsett...det viktigste med eksosen på en motorsykkel...er den kommer ut av MINST 2 potter

Ble bra lyd, ja

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
To potter sa folk? Jeg foretrekker når fire basuner spiller opp til dansAJ skrev:Jada, jada, jada...Globe skrev: Uannsett...det viktigste med eksosen på en motorsykkel...er den kommer ut av MINST 2 potter![]()
![]()
Ble bra lyd, ja

- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Kun en ener er bra nok for meg 

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
.. ja, men du filer jo på kravene overaltBusa Trond skrev:Kun en ener er bra nok for meg![]()

- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Jeg trodde det var sånn at det skulle være like mange potter som sylindre. 

http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Forsåvidt, men hadde sett litt dumt ut på denne. Han samler de i to hanSnikkeren skrev:Jeg trodde det var sånn at det skulle være like mange potter som sylindre.

48 sylindre

(som om ikke dette ser dumt ut i utgangspunktet ...)
- Globe
- Kontakt:
TBI81 skrev:To potter sa folk? Jeg foretrekker når fire basuner spiller opp til dansAJ skrev:Jada, jada, jada...Globe skrev: Uannsett...det viktigste med eksosen på en motorsykkel...er den kommer ut av MINST 2 potter![]()
![]()
Ble bra lyd, ja![]()
Hmm...detta er nice ja. Jeg må virkelig få hørt dise basunene. Du får ta deg en tur innom for garasjekaffe en dag

- lasse_hansen
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Har du tatt ut lyddemperene? Stilig lyd ble det ihvertfall. Ua sett veldig død lyd med original pottene, har aldri hørt sykkelen med originale pottene på før så. Nå så hørtes sykkelen din ut som min egentlig :-) fantastisk lyd
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Javisst! Har igrunn tenkt tanken før :-) Hyl ut en dag der er garasjetreff daGlobe skrev:Hmm...detta er nice ja. Jeg må virkelig få hørt dise basunene. Du får ta deg en tur innom for garasjekaffe en dagTBI81 skrev:To potter sa folk? Jeg foretrekker når fire basuner spiller opp til dansAJ skrev:Jada, jada, jada...Globe skrev: Uannsett...det viktigste med eksosen på en motorsykkel...er den kommer ut av MINST 2 potter![]()
![]()
Ble bra lyd, ja![]()

- Globe
- Kontakt:
Med noen dager igjen til den rosa lappen er i lomma igjen, så er egentlig hver ettermiddag...treffkveld i garasjen :-)
Ligger an til polering av MC i morgen, samt bilvask, så det er bare å stikke snuten innom.
Send meg en melding på 901 45 966...når det måtte passe :)
Ligger an til polering av MC i morgen, samt bilvask, så det er bare å stikke snuten innom.
Send meg en melding på 901 45 966...når det måtte passe :)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Så er det bare å huske på å ta fram MCsiden.no banneret når forumfolket stikker innom

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Globe
- Kontakt:
Banneret ligger klart...lite brukt så langt i år...av kjente årsaker