Jeg må bare få skrive litt om dette utstyret

Jeg har kjørt en del med Lindstrand Denim "dongri"bukse og Triumph skinnjakke, i tørt som vått vær og varme dager som kalde dager.
Men etter en tur fra Trondheim til Oslo i pinsen med minusgrader en del av strekningen fant jeg ut at dette gidder jeg f..... ikke!

Så da bar det opp på MC Oslo for å se på utstyret de hadde fra RUKKA, og Armas falt i smak, men ikke prisen :-)å
Men som sagt, man får det man betaler for, og som en helt vanlig gnien nordmann så sjekket jeg prisen på forhandlere utenlands, og havnet et stykke under det jeg måtte betale i butikken her

Jeg har fått noen hundre mil i nytt utstyr nå, stortsett i øsende regnvær og ikke alt for mange plussgrader, og jeg må si jeg er IMPONERT

T-skjorte og boxer--> aldri kald eller våt! :=D>

Det er klart det er dyrt, men jeg angrer ikke et sekkund på denne investeringen, nå kan det regne alt det hæler, jeg kjører uansett

Eneste er hanskene, de bør ha under 10 grader for å være behagelige, blir fort klamt når det er varmt

Ja! Jeg handlet hos Biker-land i Tyskland

Håper dette kan hjelpe andre til å velge riktig utstyr, hvis de har et ønske om å være god å varm, og ikke minst tørr