Har nok blitt både sykkel og spade på hamojda skrev:NEI! Ole sa han skulle kjøpe verktøy for pengene fra salget av 650'n
så da må jo invisteringen ha båret frukter![]()
![]()
![]()

Har nok blitt både sykkel og spade på hamojda skrev:NEI! Ole sa han skulle kjøpe verktøy for pengene fra salget av 650'n
så da må jo invisteringen ha båret frukter![]()
![]()
![]()
Gratulerer med Snabelkamelen, og velkommen som Schnellpanzer-førerOleB skrev: Verktøyet funker upåklagelig og tror nok detta høybeinte dyret og jeg skal bli riktig så gode venner.....
![]()
Aha, jeg vet hva bilde prøver å fortelle Aj..AJ skrev:Hyggelig kaffebesøk i går da Dexter var på gjennomfart - i bil - og i dag meldte OleB fra om at han var på Ringerike i et helt spesielt ærend og inviterte seg selv til kaffebesøk i dag. Hyggelig med slikt besøk to dager på rad, folkens!!
Hva OleB gjorde på Ringerike?
Tja...
Bildet forteller mer enn ord, vil jeg tro...![]()
![]()
![]()
All grunn til å gratulere gla'gutten med nyinvesteringen
Dette vet jeg at han har sett fram til leeeenge...![]()
Og det aner meg at forventningene allerede er innfridd...
lasse_hansen skrev: OleB har lånt seg en BMW på gressvik av en kompis, for så å kjøre til Ringerike og kjøpe seg MC-siden banner![]()
Nei, det er nok 15 år med Fatboy som feiresRuneMC skrev:og så skal det vel være 105 års jubileums-modell og ikke 15 års jubileums-modell...
Har jo prøvekjørtGlobe skrev:Bytta...for real?? ... eller bare prøvekjøring?
Ja, kall det gjerne gubbesykkelojda skrev:![]()
Yess! Velkommen i avdelingen for "gubbesykkler", vi blir jo bare fler og fler.
Du bør jo fortelle litt mer om dette en bare en halvt tvetydig melding. (Forklar deg gutt)![]()
Grattis med ny sykkel