Det går ikke an å være uten tohjuling fant jeg ut.....
Eller... har vel visst det hele tiden egentlig

Har jo visst hva jeg har hatt lyst på, men høyden på en sånn doning har vært en bekymring. Fant etter litt prøving ut at det er håndterbart... såvidt....
Det ligger vel en xtra lav comfortsal et eller annet sted det går an å få satt på.
Henta vidunderet i går ettermiddag. Oslo for skilt mm og kjørte selgeren til ca Hønefoss så han slapp å ta bussen. Da var det ikke lange veien over åsen til AJ og Bakpå så tok en tur innom der :-) alltid hyggelig, og kaffe mm ble det også
Kjøreturen hjem på kvelden var ren nytelse :-D
Komfortabel cruisingspeed et stykke over det som var "slitsomt fort" på gammelsykkelen.
Lys det gikk an å se i mørket med var også en hyggelig overgang....
Lurer litt på om jeg må få tak i noen sånne dinglebomser som flytter styret litt lenger bak... 2-3 cm burde gjøre seg.
Har forsåvidt planlagt detta en stund, men det gjelder jo å ha litt riktig timing osv....
Fant denne på Finn i ferien - doningen var da i Sunnfjord.... litt langt, men Rudi hos AutoCommission skulle til Oslo/Hønefoss med flere sykler denne uka så det ordna seg på beste måte.
Litt betenkt på å kjøpe utsett sånn rett fra finn, men Rudi har virka ryddig hele veien og så lenge det finnes adresse på firma osv er vel risikoen akseptabel.
Har ingen betenkeligheter med å anbefale AC :-)
[img]http://www.mcsiden.no/gallery/image.php ... =thumbnail[/img]