Det samme tenkte jeg, men i ettertid ser jeg at det kanskje var like greit. Hadde jeg tatt lappen på MC for 20 år siden, hadde jeg nok ikke sittet her i dag.. Litt mer hormoner i kroppen den gang, litt mer uerfaren, tøff, dum, tjukk i huet osv..Carpa skrev:Hvorfor i all verden har jeg ikke gjort dette for lenge siden? Nå vil jeg bare komme i gang men må pent vente på MC kurset 8. sept
Mulig at jeg er en litt roligere type en deg?SuperMorten skrev:Det samme tenkte jeg, men i ettertid ser jeg at det kanskje var like greit. Hadde jeg tatt lappen på MC for 20 år siden, hadde jeg nok ikke sittet her i dag.. Litt mer hormoner i kroppen den gang, litt mer uerfaren, tøff, dum, tjukk i huet osv..Carpa skrev:Hvorfor i all verden har jeg ikke gjort dette for lenge siden? Nå vil jeg bare komme i gang men må pent vente på MC kurset 8. sept
Takk for det. Det er mange her som har sammeCarpa skrev:Mulig at jeg er en litt roligere type en deg?SuperMorten skrev:Det samme tenkte jeg, men i ettertid ser jeg at det kanskje var like greit. Hadde jeg tatt lappen på MC for 20 år siden, hadde jeg nok ikke sittet her i dag.. Litt mer hormoner i kroppen den gang, litt mer uerfaren, tøff, dum, tjukk i huet osv..Carpa skrev:Hvorfor i all verden har jeg ikke gjort dette for lenge siden? Nå vil jeg bare komme i gang men må pent vente på MC kurset 8. sept
Nå tenker jeg mye tanker.. Hva slags sykkel synes jeg er fin samtidig som den skal være lett og håndtere og kreve minst mulig vedlikehold? Likte din sølvgråe SuperMorten :-)
Ok, jeg er 167 lav så da blir den muligens litt høy for meg?SuperMorten skrev:Takk for det. Det er mange her som har sammeCarpa skrev:Mulig at jeg er en litt roligere type en deg?SuperMorten skrev:Det samme tenkte jeg, men i ettertid ser jeg at det kanskje var like greit. Hadde jeg tatt lappen på MC for 20 år siden, hadde jeg nok ikke sittet her i dag.. Litt mer hormoner i kroppen den gang, litt mer uerfaren, tøff, dum, tjukk i huet osv..Carpa skrev:Hvorfor i all verden har jeg ikke gjort dette for lenge siden? Nå vil jeg bare komme i gang men må pent vente på MC kurset 8. sept
Nå tenker jeg mye tanker.. Hva slags sykkel synes jeg er fin samtidig som den skal være lett og håndtere og kreve minst mulig vedlikehold? Likte din sølvgråe SuperMorten :-)Den er ganske høy. Jeg er nok ikke rette typen å spørre om lettkjørt sykkel. Har alt for lite erfaring. Men ihvertfall synes jeg at min er både lett å håndtere, og grei å vedlikeholde. Jeg bruker min til pendling. Kjører fra Tønsberg til Oslo, og tilbake hver dag (200 km pr dag), og da må det være slik at jeg bare kan starte og kjøre. Ikke noe plunder. Har ikke tid til det kl 0500 på morran..
ojda skrev:Jeg vil driste meg til å si at dette er en dårlig løsning kombinert med det å være ny på motorsykkel![]()
Alt går, men noen problemer kan man godt klare å navigere utenom
Selvfølgelig, åsså jeg som mobber Snikkeren for at han ikke kan holde orden på tallenejhn skrev: Forøvrig e CBF'n 78,5 cm høy, ikke 87,5