nedsitti skumplast er ikke ok...60 mil+ er helt uten tresmak.
På 600XLn bygget jeg ny innmat av liggeunderlag-veldig fast men gir ikke tresmak..30mil +

bruker kun undik og skinnbukse, eller denim når 25+grader+...blir en svett blir en sår..
På Tiger er skuldrene det eneste jeg plages litt med etter lang tids kjøring. Og da hjelper dette gode rådet fra MaxTron.MaxTron skrev:Det er også en ide å rulle litt med armer i skulderleddet, den høyre kan tas i lange nedoverbakker
Skjekk MC-oslo, fra ca:1000 Kr. flere modeller.samoth skrev:Bruke sitteunderlag stroppet til salen? Har tro på airhawk, hvor kjøpes denne å hva kostet den?
Heisan KetilB og velkommen her på MCsiden.no
Gammel post dette, men den lengste dagsetappen jeg har hatt er ca. 85 mil. Det var på en cruiser. Med bred sal fikk jeg ikke spesielt vondt i ræva og det gikk greit. Men man kjenner jo man blir sliten.samoth skrev: 26 aug 2012, 20:14 Kjørte 50 mil idag, og kjenner det kun i rumpa. Dere som er vant til å kjøre slike dagsetapper, er dette noe som en venner seg til slik som med sykling på vanlig sykkel eller er det ny sal som må til?
Ja, det er definitivt noe som blir bedre!samoth skrev: 26 aug 2012, 20:14 Kjørte 50 mil idag, og kjenner det kun i rumpa. Dere som er vant til å kjøre slike dagsetapper, er dette noe som en venner seg til slik som med sykling på vanlig sykkel eller er det ny sal som må til?