Felgstripene var en ebayaffære :-)StigRoar skrev:Hvor fikk du kjøpt felgtapen?
The Tob
Re: The Tob & Beistet - Hayabusa k3 - Felgstriper
Ble en innholdsrik svipptur rundt byneset i går!
Valgte motsatt vei av hva disse kara kjørte (de stod og justerte kanonen sin bak stasjonen på Klett) .. Beistet storkoste seg forsåvidt Men det ble en litt kjipere runde for en kompis som fikk pusset sykkel og bekledning en drøye 100meter bortover veien her. Ble faktisk pusset hull i karbonpotta. Hva som faktisk skjedde er fortsatt uvisst, men med mest skadet stolthet og at man kan kjøre hjem med sykkelen etterpå så bør man vel ikke klage.
Valgte motsatt vei av hva disse kara kjørte (de stod og justerte kanonen sin bak stasjonen på Klett) .. Beistet storkoste seg forsåvidt Men det ble en litt kjipere runde for en kompis som fikk pusset sykkel og bekledning en drøye 100meter bortover veien her. Ble faktisk pusset hull i karbonpotta. Hva som faktisk skjedde er fortsatt uvisst, men med mest skadet stolthet og at man kan kjøre hjem med sykkelen etterpå så bør man vel ikke klage.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: The Tob & Beistet - Hayabusa k3 - Service og Scala
Filter og oljebytte på 'litj frøkna' i går få mil før serviceintervallen (som er hver 600mil). Kjekt med samme oljefilter på busaen og sv'en (k&n 138), da er det greit å ha er lite lager liggende
Lite med bildetaking der i det siste så her er et fra fjor årets europa tur. Pitstop i Monaco. Monterte også opp en Scala rider i går. Moro å for en gangs skyld kunne snakke med de man kjører med (og evt høre på musikk, radio eller snakke i telefonen) :-)

Lite med bildetaking der i det siste så her er et fra fjor årets europa tur. Pitstop i Monaco. Monterte også opp en Scala rider i går. Moro å for en gangs skyld kunne snakke med de man kjører med (og evt høre på musikk, radio eller snakke i telefonen) :-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: The Tob & Beistet - Hayabusa k3
Og vips så fikk hu også nye pærer til nær og fjernlys. Osram Night Breaker Plus (H1 12v 55w). Kan se ut til å fungere betraktelig bedre enn de gode gamle (men neppe påståtte 90% +). Blir uansett greit å slippe å kun kjøre rundt med kun langlys (ihvertfall for de andre)

Sist redigert av TBI81 den 28 aug 2012, 19:59, redigert 1 gang totalt.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
The Tob & Beistet - Hayabusa k3
Litt småoppgraderinger her og der gjør seg ja :)
Mange små endringer gir plutselig enorme forskjeller. Tok en testrunde i gårkveld og lyset ble bedre enn jeg hadde trodd. Pærer har mye å si! Viktig å ha strøm nok og med den nye mosfet RR'en (omformer og regulator) så hu jo i aller høyeste grad det (aldri vært så lettstartet som etter det byttet heller)Globe skrev:Litt småoppgraderinger her og der gjør seg ja :)

Imponerende måte å snu en busa på! Gjør en slik løsning nesten daglig med sv'en, men busaen syns jeg nesten er i tyngste laget å flikke rundt slik!
Virket da forøvrig også som sykkelen også var heller sprek (neppe håpløst langt unna GR busaen)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=QRpy5gKL ... age#t=238s[/video]
Virket da forøvrig også som sykkelen også var heller sprek (neppe håpløst langt unna GR busaen)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=QRpy5gKL ... age#t=238s[/video]
- Svolp
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
TBI81 skrev:Sånn økologisk farge kan jeg ikke tenke meg at hadde kledd BeistetGlobe skrev:GJorde seg veldig på "Beistet" dette ja.....hmmmm..den tapen fåes jo i GRØNT også...har jeg sett![]()
![]()
Men kan se for meg at en viss Kawa med sorte felger hadde kledd det![]()

NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
- fikse
- Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Var det ikke en ladetrykksmåler på høyresiden der? Og var det 2,5" fri eksos som tyter ut kåpen? Friskt nok for de fleste, vil jeg truTBI81 skrev:Imponerende måte å snu en busa på! Gjør en slik løsning nesten daglig med sv'en, men busaen syns jeg nesten er i tyngste laget å flikke rundt slik!
Virket da forøvrig også som sykkelen også var heller sprek (neppe håpløst langt unna GR busaen)![]()

Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
Stemmer nok det ja. Hadde vært utrolig moro å prøvd et sånt kit fra mc express altsåfikse skrev:Var det ikke en ladetrykksmåler på høyresiden der? Og var det 2,5" fri eksos som tyter ut kåpen? Friskt nok for de fleste, vil jeg truTBI81 skrev:Imponerende måte å snu en busa på! Gjør en slik løsning nesten daglig med sv'en, men busaen syns jeg nesten er i tyngste laget å flikke rundt slik!
Virket da forøvrig også som sykkelen også var heller sprek (neppe håpløst langt unna GR busaen)![]()

Se der ja! Grønt er skjønt det ogsåSvolp skrev:TBI81 skrev:Sånn økologisk farge kan jeg ikke tenke meg at hadde kledd BeistetGlobe skrev:GJorde seg veldig på "Beistet" dette ja.....hmmmm..den tapen fåes jo i GRØNT også...har jeg sett![]()
![]()
Men kan se for meg at en viss Kawa med sorte felger hadde kledd det![]()

Hva i alle dager er dette slags dings bakerst på svingarmen (over bremsa)? Og hva er hensikten? Bare for looken?
- fikse
Feste for depotstøtte? Ser litt knotete ut å få en "ordinær" depotstøtte på svingarmen pga alt bremsegreiene?TBI81 skrev:Hva i alle dager er dette slags dings bakerst på svingarmen (over bremsa)? Og hva er hensikten? Bare for looken?
Intet dumt forslag! Tenkte først det kun var på ene siden, men etter å ha finsett på videoen så ser jeg at det også er på støttesiden. Er nok en form for bobbins :-)fikse skrev:Feste for depotstøtte? Ser litt knotete ut å få en "ordinær" depotstøtte på svingarmen pga alt bremsegreiene?TBI81 skrev:Hva i alle dager er dette slags dings bakerst på svingarmen (over bremsa)? Og hva er hensikten? Bare for looken?
- fikse
Det var bare noe som slo meg. Vil IKKE ha det til at dette var et resultat av min intelligens!
Det er FREDAG for F... Fint vær (for en gangs skyld), og forgasseren til sykkelen ligger i atomer. Kan like godt trøstedrikke litt Bergensk Regnvann dah

Det er FREDAG for F... Fint vær (for en gangs skyld), og forgasseren til sykkelen ligger i atomer. Kan like godt trøstedrikke litt Bergensk Regnvann dah