Null problem å lagre i garasje, gjort dette med samtlige sykler(og mopeder) og aldri hatt noe tull.
Mine pleier å få stå i fred fram til det blir såpass varme i sola at en kan skru i garasjen uten å måtte fyre.
Pleier å ta ut batteriet og lade det helt opp og la det stå til våren, så lade det helt opp igjen og deretter tur og kjør.
Har et gammelt batteri som jeg plugger inn for å starte sykkelen i vintersesongen. Pleier å gi den en halvtimes god snurr sånn ca. en gang i måneden. Er greit å legge det til en av de dagene kvikksølvet ikke ligger samla helt i bånn.
Ikke at det er nødvendig å starte den men det er fin medisin mot akutte anfall av PMS å høre lukte og kjenne på en god og varm mc en gang innimellom.
Når det gjelder spes ting som må gjøres er det endel som mener at motorens innmat omtrent etses bort og korroderer til det ugjenkjennelige om en ikke umiddelbart skifter olje etter at en er parkert for høsten. Min personlige mening er at dette er hysteri og at en kan ta oljeskiftet når en føler for det i løpet av høst/vinter/vår.