Det må du gjøre, og innen den tid har du sikkert funne ut hvor ulyden på sykkelen din kommer fra.lasse_hansen skrev:Får bare slenge meg på å ønske dere en god tur =) Får håpe jeg får blitt med neste år isteden

Det må du gjøre, og innen den tid har du sikkert funne ut hvor ulyden på sykkelen din kommer fra.lasse_hansen skrev:Får bare slenge meg på å ønske dere en god tur =) Får håpe jeg får blitt med neste år isteden
Stigedalen var helt fantastisk. Faktisk så bra at da turen var ferdig for dagen plasserte jeg og Busa Trond de gamle på hytten, og kjørte Stigedalen frem og tilbake en gang til.Snikkeren skrev:Stigedalen. <3
Snikkeren skrev:Stigedalen var helt fantastisk. Faktisk så bra at da turen var ferdig for dagen plasserte jeg og Busa Trond de gamle på hytten, og kjørte Stigedalen frem og tilbake en gang til.Snikkeren skrev:Stigedalen. <3
ojda skrev:Bare krangling og surmuling hele helga![]()
Flaks for de som holdt seg hjemme :-#
SheDevil skrev:Jeg ER misunnelig.....
Men, ikke alltid man får til å være med på alt
Du er påmeldtCarpa skrev:Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til neste sommer![]()
De du blir kjent med før de registrerer seg er gjerne de du verver selv da vet du ...ojda skrev:Velkommen på forumet MadMax![]()
Ikke ofte jeg blir kjent med folk før de blir medlemmer![]()
Riktig hyggelig å kjøre med deg i helgen,
på noen av Norges flotteste veier.
Satser på at det blir flere turer felles etterhvert.