AJ skrev:Enig med Ragnhild selvfølgelig!; vælkømmin ska' ru varaRagnhild skrev:Hei cbrdama :)
Velkommen på forumet :)
Håper du vil trives sammen med oss![]()
Hyggelig, alltid moro å se hvordan det er på nye "plasser"

AJ skrev:Enig med Ragnhild selvfølgelig!; vælkømmin ska' ru varaRagnhild skrev:Hei cbrdama :)
Velkommen på forumet :)
Håper du vil trives sammen med oss![]()
Hey!ejs skrev:Jeg skal på treffet også...
(er vel bare Dortmunder som vet hvem jeg er,vi kjørte en tur sammen, jeg på en Suzuki GS1000L)
(Har byttet til noe kjappere nå,men også til mere skruing og justeringer)
![]()
![]()
Altså sengeplass til ørkendyret og garasjeplass til deg???Ragnhild skrev:Ja, har ei venninne like i nærheta, og hu har sengeplass til meg og garasjeplass til ørkendyret. Som oftest i omvendt rekkefølge, siden jeg legger meg sist
Hehe, takk for sist.ejs skrev:Jeg skal på treffet også...
(er vel bare Dortmunder som vet hvem jeg er,vi kjørte en tur sammen, jeg på en Suzuki GS1000L)
(Har byttet til noe kjappere nå,men også til mere skruing og justeringer)
![]()
![]()
Må ærlig innrømme at jeg ennå ikke har vært på treff !! Skamme meg og alt det der...AJ skrev:Om det er i pinsa betyr egentlig veldig lite for meg.
Var innom Treffsidene og kikket litt... Og må bare si at det frister veldig å dra på dette treffet, ja!
Sannsynligheten er stor for at jeg tar turen til både Norgestreffet og Trollrally i år!FZ1Fazer skrev:Må ærlig innrømme at jeg ennå ikke har vært på treff !! Skamme meg og alt det der...AJ skrev:Om det er i pinsa betyr egentlig veldig lite for meg.
Var innom Treffsidene og kikket litt... Og må bare si at det frister veldig å dra på dette treffet, ja!
Men som du sier AJ, så ser dette veldig bra ut. Både med tanke på de sanitære forhold, og ikke minst plasseringa.
Men det er ennå 4 måneder til, og jeg har litt vondt for å planglegge så langt frem (kan være det er min uke/helg til å ha guttungen)
Den som hadde ei venninne der..Jalmar skrev:Altså sengeplass til ørkendyret og garasjeplass til deg???Ragnhild skrev:Ja, har ei venninne like i nærheta, og hu har sengeplass til meg og garasjeplass til ørkendyret. Som oftest i omvendt rekkefølge, siden jeg legger meg sist
AJ skrev:Tar nok turen jeg også, tenker jeg. Kanskje kona blir med ogsårogg skrev:Jeg tar nok turen til Evjemoen og NORGESTREFFET 2009![]()
Dagene er i hvert fall satt av på kalenderen
AJ skrev:Sannsynligheten er stor for at jeg tar turen til både Norgestreffet og Trollrally i år!FZ1Fazer skrev:Må ærlig innrømme at jeg ennå ikke har vært på treff !! Skamme meg og alt det der...AJ skrev:Om det er i pinsa betyr egentlig veldig lite for meg.
Men som du sier AJ, så ser dette veldig bra ut. Både med tanke på de sanitære forhold, og ikke minst plasseringa.
Men det er ennå 4 måneder til, og jeg har litt vondt for å planglegge så langt frem (kan være det er min uke/helg til å ha guttungen)
Fjorårets Trollrallytur frister absolutt til gjentakelse
Her et par bilder fra Trollrallyplassen...: