MCsidens tråd om å "stjæle" tråder fra andre forum..

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Låst
Kawasaki
Motorsykkelen din: DBS

Legg inn av Kawasaki »

Neimen AJ,da. Syns nå du kunne registrert deg og hilst på,en gang du er innom Forumet mitt. For det er tydelig at du er der av og til :vs :vs

http://ikkebike.norwegianforum.net/t260 ... or-ser-oss" onclick="window.open(this.href);return false;

Admin-kommentar:
Dette innlegget skrevet av Kawasaki var innlegg nr. to i denne tråden: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=128710#p128710" onclick="window.open(this.href);return false; og ble fulgt opp av flere og utviklet seg rimelig langt vekk fra temaet i tråden. Derfor ble innleggene skilt ut og lagt til egen tråd, som jeg skrev i denne posten: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=129211#p129211" onclick="window.open(this.href);return false;. Med andre ord ble tråden opprettet av meg og ikke Kawasaki, selv om hans post ligger som den første.
Sist redigert av Kawasaki den 03 sep 2012, 18:25, redigert 1 gang totalt.
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
ole m.
Motorsykkelen din: Flere forskjellige, se signatur.

Re: Ekebergmarkedet - stor dag for de med veteran-MC!

Legg inn av ole m. »

Kawasaki skrev:Neimen AJ,da. Syns nå du kunne registrert deg og hilst på,en gang du er innom Forumet mitt. For det er tydelig at du er der av og til :vs :vs

http://ikkebike.norwegianforum.net/t260 ... or-ser-oss" onclick="window.open(this.href);return false;
He-he...
AJ vil visst ikke svare på den...

KTM 450 SX-F - 2010
KTM 990 Adventure - 2007
Yamaha YZ 490 T - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Moto Guzzi SP 1000 - 1984
Yamaha IT 490 K - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974

Brukeravatar
jodlevann
Motorsykkelen din: BMW R850R

Legg inn av jodlevann »

Kawasaki skrev:Neimen AJ,da. Syns nå du kunne registrert deg og hilst på,en gang du er innom Forumet mitt. For det er tydelig at du er der av og til :vs :vs

Jaså, du snoker rundt under falsk flagg - et annet nick her enn hos deg selv? :[-X

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Innrømmer gjerne at jeg av og til er inne og kikker på IkkeBike forumet, jeg.
At jeg finner tips til tråder på andre forum, som vi har "glemt" å få med her på MCsiden.no, innrømmer jeg også.
Ser ikke no' problem med det. Vet at andre har gjort det samme, stjælt tråd-ideer fra MCsiden.no også.
Spiller ingen rolle ;-)

Ideen til tråden om hva folket har gjort med MC'en i dag, har jeg derimot ikke "stjælt" fra forumet ditt, men fra det britiske Triumph Tiger 1050 forumet. Er stadig vekk innom der også jeg, serru ;-) Samme med advrider.com.
Og bike.no.
Og mc-forumet.no.
Men synes det er veldig lite aktivitet på begge disse... Forsåvidt gjelder det også ikkebike...
For øvrig så kommer jeg nok ikke til å lage meg noen ikkebike konto, nei...

:mk

Edit:
Merker meg at MCsiden.no blir benevnt som Storebror. Interessant, men heller ikke så rart siden det viser seg at vi oftere og oftere har større aktivitet og påloggende medlemmer enn de det er naturlig å sammeneligne oss med... (jada, er inne og "snoker", vettu... ;-) )

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

ole m. skrev:

He-he...
AJ vil visst ikke svare på den...
Ingen problemer med å svare på den, jeg, ole m (mortal...) :eh
Har jo ikke MCsiden.no i sidesynet hele tiden, men så fort jeg oppdaga posten til Kawasaki (KliffArne), svarte jeg.

Kawasaki

Legg inn av Kawasaki »

jodlevann skrev:

Jaså, du snoker rundt under falsk flagg - et annet nick her enn hos deg selv? :[-X

Hva er det du jodler om? Snoke rundt under falsk flagg? Det var da en usedvanlig dårlig snoking,isåfall :knegg

At Kawasaki her og KliffArne der,er en og samme person,tror/vet jeg mange var klar over,jeg har ihvertfall aldri forsøkt å skjule det.Prøvde å endre brukernavn her inne til KliffArne før jeg lagde dette forumet som er nevnt over,men systemet tillater ikke det. Ikke mere dramatikk enn som så. :thumleft

Kawasaki

Legg inn av Kawasaki »

AJ skrev:
Edit:
Merker meg at MCsiden.no blir benevnt som Storebror. Interessant, men heller ikke så rart siden det viser seg at vi oftere og oftere har større aktivitet og påloggende medlemmer enn de det er naturlig å sammeneligne oss med... (jada, er inne og "snoker", vettu... ;-) )

Vi er vår "posisjon" bevisst,vi med litt over 100 medlemmer, dere med snart 2 tusen :thumleft Skulle bare mangle at vi ikke skal kalle dere for storebror.

Men ta deg i akt,se på bike.no,med nesten 20tusen medlemmer.Hvor stor er aktiviteten der?

Så vil jeg gjerne nevne at av de vel hundre medlemmene inne hos "meg",så er det et par stykker med veldig høy teknisk kompetanse. Bare det kan være en god grunn til å "hilse på" :vs

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Kawasaki skrev:Prøvde å endre brukernavn her inne til KliffArne før jeg lagde dette forumet som er nevnt over,men systemet tillater ikke det. Ikke mere dramatikk enn som så. :thumleft
Kan hjelpe deg med å bytte nick, hvis du vil det...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Re: MCsidens tråd om å "stjæle" tråder fra andre forum...

Legg inn av AJ »

Egentlig startet tråden med en post om Ekebergmarkedet den 12. sept., men skar ut siden Kawasaki kanskje syntes det var viktigere å få fram at jeg fant en tråd om nettopp den messa på forumet hans.
Greit nok...
Men i stedet for å fortsette i den opprinnelige tråden er det like greit å splitte ut off-topic innleggene og lage en ny tråd.
Regner med at trådtittelen taler for seg selv...

Så kan de som er interssert komme med meninger om dette.
Et (kanskje for mange dumt) spørsmål kan jo fort vekk være: Er det "dårlig gjort" å hente tråd og emneidéer fra andre forum?

Brukeravatar
RuneMC
Motorsykkelen din: '08 DL650A

Legg inn av RuneMC »

:mk
Sist redigert av RuneMC den 03 sep 2012, 20:55, redigert 1 gang totalt.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Kawasaki

Legg inn av Kawasaki »

Nå syns jeg Admin er litt "sær" og lager en overskrift og en ny tråd ut ifra et lite "sleivspark" jeg la inn til han i en annen tråd.

At han lager en ny tråd er greit nok,men at han får det til å se ut som om det er jeg som har gjort det,er ikke greit. :[-(

Brukeravatar
ojda
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.

Re: MCsidens tråd om å "stjæle" tråder fra andre forum..

Legg inn av ojda »

Å akurat der fikk jeg nok av denne tråden :-)å
Burde vel være viktigere ting å henge seg opp i.
Fraværet av provokasjon er vel netopp det som
har gjort Mc-Siden unikt og levedyktig over tid. :nattinatti
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km

Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Snikkeren
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015

Legg inn av Snikkeren »

Det ser da ikke ut som det er du som har gjort det. Det står jo forklart i posten til AJ hvordan denne posten oppstod.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
jodlevann
Motorsykkelen din: BMW R850R

Legg inn av jodlevann »

Kawasaki skrev:Nå syns jeg Admin er litt "sær" og lager en overskrift og en ny tråd ut ifra et lite "sleivspark" jeg la inn til han i en annen tråd.

At han lager en ny tråd er greit nok,men at han får det til å se ut som om det er jeg som har gjort det,er ikke greit. :[-(
Jeg undres, sprakk trollet?

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Legg inn av Duville »

Kawasaki skrev:Nå syns jeg Admin er litt "sær" og lager en overskrift og en ny tråd ut ifra et lite "sleivspark" jeg la inn til han i en annen tråd.

Du har mulighet til å endre første innlegg og skrive det du ønaker der. Da kan du skrive hva som er skjedd slik at det kommer tydelig frem i den første posten og ikke nedover i tråden. Ikke umulig at du kan endre overskriften også til det du ønsker. Bare husk at han kan endre alt som han ønsker - om han ønsker......

Låst