MCsidens tråd om å "stjæle" tråder fra andre forum..
- Svolp
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Re: MCsidens tråd om å "stjæle" tråder fra andre forum..
Det forumet viste jeg ikke at eksisterte..... Hva i alle dager er det for et forum?
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
Re: MCsidens tråd om å "stjæle" tråder fra andre forum...
jodlevann skrev:Jeg undres, sprakk trollet?
Hvem er denne karakteren her,da?

ikkebike.norwegianforum.net
Duville skrev: Du har mulighet til å endre første innlegg og skrive det du ønaker der. Da kan du skrive hva som er skjedd slik at det kommer tydelig frem i den første posten og ikke nedover i tråden. Ikke umulig at du kan endre overskriften også til det du ønsker. Bare husk at han kan endre alt som han ønsker - om han ønsker......
Ja,kan jo det. Men vet ikke helt hva jeg skal skrive der eller overskrift,da innlegget mitt i utgangspunktet ikke var ment som en tråd. Kun som et lite sleivspark,som nå ser ut til å ta av. Slette hele skiten,men føler det blir feil uansett hva

ikkebike.norwegianforum.net
Kawasaki skrev:Duville skrev: Du har mulighet til å endre første innlegg og skrive det du ønaker der. Da kan du skrive hva som er skjedd slik at det kommer tydelig frem i den første posten og ikke nedover i tråden. Ikke umulig at du kan endre overskriften også til det du ønsker. Bare husk at han kan endre alt som han ønsker - om han ønsker......
Ja,kan jo det. Men vet ikke helt hva jeg skal skrive der eller overskrift,da innlegget mitt i utgangspunktet ikke var ment som en tråd. Kun som et lite sleivspark,som nå ser ut til å ta av. Slette hele skiten,men føler det blir feil uansett hva
- ser nok verre ut for deg enn det gjør for oss andre

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: MCsidens tråd om å "stjæle" tråder fra andre forum..
En liten presisering kan være på sin plass; Admin-kommentar i post 1: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=128735#p128735" onclick="window.open(this.href);return false;
Sist redigert av AJ den 03 sep 2012, 22:36, redigert 2 ganger totalt.
Begrunnelse: Innser at det ble gjort i et ubetenksomt øyeblikk å lage denne tråden. Liten hensikt med slikt på MCsiden.no. Stenges herved...
Begrunnelse: Innser at det ble gjort i et ubetenksomt øyeblikk å lage denne tråden. Liten hensikt med slikt på MCsiden.no. Stenges herved...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.