Det har jeg sjekketmogs skrev:Icetruck skrev:Husk at heftelsene er det som ble lånt da.. Den blir ikke oppdatert
Greit å få sjekka det ut av saken.

Det har jeg sjekketmogs skrev:Icetruck skrev:Husk at heftelsene er det som ble lånt da.. Den blir ikke oppdatert
Carpa skrev:Det har jeg sjekketmogs skrev:Icetruck skrev:Husk at heftelsene er det som ble lånt da.. Den blir ikke oppdatert
Ja men jeg sjekket med mitt finansieringsselskap og de sa at om det er noe over salgssummen så ordner de det med hans finansieringsselskap. Jeg skulle vist ikke tenke på det.mogs skrev:Heftelser over salgssum, ser jeg.
Carpa skrev:Prøver å få tak i eieren av dette gliset for å få kommet og se på den.
Synes det virker som et godt kjøp
Noen som har noen tips og råd i forhold til denne? Hva bør jeg sjekke/spørre om?
Jeg har med meg en kyndig kompis altså men det er ikke sikkert han tenker på alt.
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=36746071" onclick="window.open(this.href);return false;
Nei nå holder du oss på pinebenken Carpa, nå må vi få vite åssen detta gikkCarpa skrev:Takk for gode tips![]()
Nå blir det en tur til Yamaha på Vinterbro for litt prøvsitting også forhåpentligvis en tur for å se på Kawasakien etterpå
Alt kler den smukke... :-)åCarpa skrev:Ting tar tid Arctig Tiger![]()
Fikk prøvesitte et par sykler hos Yamaha, en Fazer med 150 hk, forholdsvis ny. Den var litt høy, jeg rakk ned men ikke med hele foten.
Nr 2 var en Diversion 2011 modell, den rakk jeg ned i med hele fotsålen og det kjentes greit ut.
Så fikk vi til slutt audiens hos selgeren av Kawasakien og den var like fin som på bildet og jeg satt som ei dronning Rakk ned med hele fotsålen og jeg synes styret var noe nærmere meg enn på Yamaha syklene, noe jeg ser på som en fordel. Også var den så nett og fin, tror det må være ei jente det der....
Vi sjekket slakk her og der, ikke noe oljesøl, fin tank under padden, gode bremser og mye igjen av de, dekkene må skiftes ganske snart da.
Jeg fikk jo bare prøvesitte og ikke prøvekjøre men jeg fikk ihvertfall sitte på når kompisen kjørte. Der må jeg si at det var hakket bedre å sitte på med en CBR1100 xx... Men jeg skal jo ikke sitte der![]()
Kommentarene til min kompis var at den var utrolig lettkjørt, kjører seg nesten sjøl, litt for kjedelig for han med andre ord. Men til meg var den helt topp.
Prøvde å prute litt men han var ikke villig til å gå ned i pris. Han hadde sjekket tilsvarende og lagt seg litt under de prisene og det stemmer nok det. Et stort pluss her er jo at den kun har gått 15 000 km og har ABS bremser så jeg synes ikke prisen er noe å si på. 59 000 for de som ikke har fått med seg det.
Nå sitter jeg her i tenkeboksen og lurer på om jeg skal kline til. Da har jeg jo en sykkel å øvelseskjøre med utover høsten![]()
Ja hva synes dere, kler den meg?
Hva i all verden gjør den i garasjenSnill Vaffel skrev:Carpa skrev:Prøver å få tak i eieren av dette gliset for å få kommet og se på den.
Synes det virker som et godt kjøp
Noen som har noen tips og råd i forhold til denne? Hva bør jeg sjekke/spørre om?
Jeg har med meg en kyndig kompis altså men det er ikke sikkert han tenker på alt.
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=36746071" onclick="window.open(this.href);return false;
Vi har en sånn ny stående i garasjen, den er kjempe finLøp å kjøp
![]()
Derfor har jeg gult glass i mine briller fra 3M:JohnnyTh skrev:Deilig når man kjører inn i en tunell å bare kunne vippe opp solvisiret. Slipper
å fomle med solbriller som må ned på nesen.