Hey!Carpa skrev: Nå er den min og den skal hentes og prøvekjøres (av meg) i kveld![]()

Gratulerer!
Stas med ny sykkel!!!
Og skepsisen er borte, skjønner jeg...

Hey!Carpa skrev: Nå er den min og den skal hentes og prøvekjøres (av meg) i kveld![]()
Takkojda skrev:Grattis
Det er veldig riktig det du sier om disse "flere hundre kilo tyngre" Tage. Noen kaller det rett og slett Daukjøtt.tagesk skrev:Det var snakk om hvor mange kubikk man "trenger".
I dag var jeg ute med min Honda Transalp 650. Den går som et skudd. I norske hastigheter kan det da umulig være mer kjøreglede å hente.
Og, jeg som kjører en flere hundre kilo tyngre BMW var det fantastisk å svinge rundt på en lett sykkel. Jeg burde kjøre mer med den 650'en.
[TaSK]
Gratulerer , flott sykkel. :-)Carpa skrev:Nå er den min og den skal hentes og prøvekjøres (av meg) i kveldSnill Vaffel skrev:Service hefte er ikke noe problem, har kjøpt to sykkler uten og dte har gått helt fint :) Det blir spennende, bilder ønskes, lykke til med handlen![]()
Det er vel ikke til å legge skjul på at jeg kan bli litt vel ivrig når jeg har bestemt meg for noeChevy1974 skrev:Gratulerer med ny sykkel Carpa![]()
Du er raskare enn meg i alle fall. Eg er enno i tenkeboksen. Må snart skaffe meg litt fritid så eg kan få gjort det eg har lyst til å gjere
KrankenWagen skrev:Gratulerer med en kjempesykkel!![]()
Og merke.
Sykkelen bærer preg av å være godt tatt hånd omjoo skrev:Siden stordyret mitt har passert 5 år og der ikke er noen garantier lenger gjør jeg bortimot "alt" selv. Tror faktisk jeg gjør det like bra som verkstedet, spesielt MCOslo der jeg ser de drefser syklene rundt som om det er gammelt søppel... Men om kvitteringer for oljer, filtre, andre slitedeler og egne utlesinger av feilkoder på Canbusen og nulling/synkroniseringer av stepmotorer og innsug er like mye verdt for en kjøper vet jeg ikke. Logger i alle fall alt og tror ikke merkeverkstedet gjør det bedre.
Men er ikke sikker på at "alle andre" er like lidenskapelig opptatt av å holde sakene i orden. Noen kjører til sakene ikke funker særlig bra lenger og de MÅ ta et grep, andre vedlikeholder og inspiserer så man vet man har gjort det som er mulig for å unngå unødvendige problemer når man sluker mil etter mil, dag etter dag![]()
![]()
Selvsagt er ikke alle like glad i å mekke og syntes det meste på sykkelen er gresk. Men tror man kan se på en bruktsykkel om eieren har brydd seg om sykkelen eller ikke.