Hadde vært mange muligheter til å yttligere forbedre denne.
Men fordelen er jo at man fortsatt er up to date

Ikke verst den der, ser ut som en tøff blanding av SX1000 og Z750 - ikke feeeil!AJ skrev:Kawaski, nå også med en 800 kubikker av det mer aggressive slaget...:
http://hellforleathermagazine.com/2012/ ... /?gal=1#/0" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg leser.... og får assosiasjoner til "Apokalypse nå"....Crinos skrev:HD kommer med to nye "Premium" modeller til neste år, pluss to som vender tilbake.
http://www.harley-davidson.com/en_US/Co ... ase.hdnews" onclick="window.open(this.href);return false;
Dvs kjøre nedover veien med klassisk konsertlyd på full vreng !2013 CVO™Road King®: The first factory-installed Road King audio system includes a 200-watt amplifier and aninterface modulefor an included 8GB Apple® iPod® controlled by buttons on the handlebar. The system drives two5x7-inch speakers with bridged tweeterslocated on the saddlebag lids, andtwo 5.25-inch speakers with bridged tweeters mounted in the fairing lowers.
Bleh, ser jo ut som de har droppa de særegne speilene og pottene fra hypermotarden. 848 motoren er vel også mer en turtallsmotor med mest dreiemoment på toppen.Andreas skrev:Det ryktes at Ducati Hypermotard med luftavkjølt motor kommer til å forsvinne fra katalogen neste år. Ligger noen spionbilder på nettet som er tatt utenfor fabrikken i Italia av en prototypesykkel som ligner på en kryssning mellom Hypermotard og Multistrada. Mye mulig den har 848 Testastretta-motoren som ble lansert i årets utgave av Streetfighter 848. Isåfall så kan det jo bli en populær sykkel, med flere av Multistradaens og Hypermotardens egenskaper, men med en mer avgiftsvennlig motorSom vanlig så regner jeg med Ducati kommer til å presantere den nye modellen på årets MC-messe i Milano i November.
Sant nok :)TheHaughom skrev:Ang. småbling som speil osv. kan fort endres, spesielt utifra slike "synsebilder".
MaxTron skrev:Hmmmm...
Var det ikke en tråd her med "Ønskesykkelen" ?
Altså en sykkel som du kunne ønske deg/drømmer om, men som enda ikke er lagd??
Tråden eksisterer fortsatt, men tittelen er endret til: "Jeg gleder meg til å få igjen Lappen"Globe skrev:MaxTron skrev:Hmmmm...
Var det ikke en tråd her med "Ønskesykkelen" ?
Altså en sykkel som du kunne ønske deg/drømmer om, men som enda ikke er lagd??
Jo det stemmer sikkert det Maxtron, men så kom Kawasaki med Z1000SX...så døde den tråden ut
ArcticTiger skrev:
Tråden eksisterer fortsatt, men tittelen er endret til: "Jeg gleder meg til å få igjen Lappen"