Høst og vinter er dog en triste tid så da er det godt og kunne varme seg litt her på mcsiden

Syns det er meget bra aktivitet her æ..??AndreasB skrev:"Antall medlemmer: 1813"
Føles ikke akkurat slik ut så stille som dette forumet er
Hvor er alle sammen?
For meg er det helt motsatt.. Virker ikke som det kommer noen nye tråder i det hele tatt.OleB skrev:Prøver å merke meg innimellom hvor mange som har vært pålogget siste døgnet. Ser ut som det jevnt over er 100-150....
Innlegg i de fleste kategorier kommer hele tiden. Har jeg vært borte et par dager er det umulig å komme ajour med altbare å "markere alt som lest" og begynne på nytt.
Vet ikke snittet på innlegg/døgn, men vil tro det også er rimelig høyt :-)
Legg til; god tone på det hele og at man faktisk har god mulighet til å treffe forumister irl - og uten unntak opplever jeg at folk herfra er like trivelige off- som online![]()
Bare å slå fast at aktiviteten er HØY :-)
Jeg synes det virker som forumet har maks 50-100 aktive brukere.MaxTron skrev:AndreasB skrev: Har du forresten eksempel på forum med bare 1800 medlemmer med større aktivitet??
Står vel nederst på forsiden at det har vært 145 aktive brukere siste 24 timer, og at det er kommet 187 nye innlegg siste 24 timer.AndreasB skrev:Jeg synes det virker som forumet har maks 50-100 aktive brukere.MaxTron skrev:AndreasB skrev: Har du forresten eksempel på forum med bare 1800 medlemmer med større aktivitet??
Kom i hvert fall en ny da du lagde denne...AndreasB skrev:For meg er det helt motsatt.. Virker ikke som det kommer noen nye tråder i det hele tatt.OleB skrev:
Bare å slå fast at aktiviteten er HØY :-)
Nemlig!MaxTron skrev:Forøvrig er det jo medlemmene som skaper ett forum, så er det noe du savner, så er det jo bare en tråd om det.
Tru'kke det er lett å finne eksempler på det, nei...MaxTron skrev: Eksempel på annet forum med lignende medlemsantall og betraktelig større aktivitet??????????????????
Baltazar skrev:Her er jeg også----våt og kald etter dagens mc tur til og fra jobben....MEN...Her er jeg...hver dag