En hjelpende hånd
En hjelpende hånd
Har frekventert dette forumet,samt gamle og nye bike.no. Mange er de problemer som er blitt forsøkt løst pr cyberspace,men tror jeg enda har tilgode å se at noen har tatt turen over og gitt en hjelpende hånd til "noen i nød". Hvorfor er det sånn?
Sist igår var det en kar med litt behov for hjelp,men kanskje for beskjeden til å be om det. Hvorfor var det ingen i nærheten som tilbydde seg sin ekspertise?
Sist igår var det en kar med litt behov for hjelp,men kanskje for beskjeden til å be om det. Hvorfor var det ingen i nærheten som tilbydde seg sin ekspertise?
ikkebike.norwegianforum.net
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: En hjelpende hånd
Godt spørsmål...
Men tror likevel at det hender folk stikker over og hjelper hverandre - også i real life, for å si det sånn.
Likevel skjer det neppe veldig ofte.
Er folk litt "redd" for dørstokkmila, kanskje...
Men tror likevel at det hender folk stikker over og hjelper hverandre - også i real life, for å si det sånn.
Likevel skjer det neppe veldig ofte.
Er folk litt "redd" for dørstokkmila, kanskje...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Yamaha XT 600k-1991
jeg har fått hjelp via forumet. Geir kom innom en ettermiddag i mai og sveiste og ordnet feste til fothviler på sykkelen. Jeg hadde lagt ut en post med spørsmål om hvordan det best kunne fikses. Han spurte bare "når er du hjemme". Jeg sto for det meste og så på med en baby på armen. Så for min del har jeg opplevd meget god hjelp
AJ skrev: Men tror likevel at det hender folk stikker over og hjelper hverandre - også i real life, for å si det sånn.
Real life? Get real, det er jo på nettet,det

Tror nok folk stikker over til naboen,hvis de ser han trenger hjelp.Håper ihvertfall det.
Men ikke akkurat det jeg lurte på.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
prøver da hjelpe alle som jeg har mulighet til da????
har fikset flere sykler (eller tittet på ting) til "nettvenner" men er ikke alltid en kan reise bort..
har fikset flere sykler (eller tittet på ting) til "nettvenner" men er ikke alltid en kan reise bort..

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Jeg har enda ikke fått muligheten til å hjelpe forummedlemmer, men jeg stiller jo gjerne opp hvis det er noe jeg faktisk kan hjelpe med, og det ikke er så alt for langt vekke.
Har forresten tilbudt meg å hjelpe Maroder når han skal skifte bremsene på ZZR'en sin, så det er nok ikke så alt for lenge til jeg har hjulpet mitt første MCsiden medlem.
Har forresten tilbudt meg å hjelpe Maroder når han skal skifte bremsene på ZZR'en sin, så det er nok ikke så alt for lenge til jeg har hjulpet mitt første MCsiden medlem.

http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
mekkern skrev:prøver da hjelpe alle som jeg har mulighet til da????
Jada,og du har fått blomster også

Tror/vet at de fleste er hjelpsomme i virkeligheten,men tenkte mest på sånne situasjoner som bergenser83 nevner. At noen som leser et innlegg uoppfordret tlbyr seg hvis man har anledning.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Kan jeg, så gjør jeg...og forsøker å strekke meg langt for å gjøre det!
- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Har jo både klubbvenner og nettvenner som forteller hvordan de har streva med å få gjort forskjellig alene med motorsykkler og biler..
Når æ spør hvorfor de ikke ringte, er æ heime og ikke MÅ noe spesielt kommer æ innen rimelige avstander, så blir de litt rare, og sier at det tenkte de ikke på o.l.
Når æ spør hvorfor de ikke ringte, er æ heime og ikke MÅ noe spesielt kommer æ innen rimelige avstander, så blir de litt rare, og sier at det tenkte de ikke på o.l.
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Synes jeg leser om rett som det er at folk møtes og hjelper hverandre. Alle de treffene med MCsiden folk som har vært i løpet av sesongen, der er jeg helt sikker på at et og annet problem har blitt løst. For ikke å snakke om en viss garasje oppi Trondheims området. Har ikke vært der selv, men har skjønt at det er ganske så aktivt der. Hva som skjer på PM, og så i real life vet jeg ingenting om, men føler ikke at folk går rundt med ubesvarte spørsmål. Jeg har i min tid på forskjellige nettforum, og det har passert 10 år, ALDRI vært på et forum med så mye trivelige, positive og hjelpsomme folk 

[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Den uttalelsen tar jeg sjansen på å se på som en attest på at vi som prøver å holde MCsiden.no i gang med stadig økende antall medlemmer, har lykkes med hva vi har satt oss som mål for hva MCsiden.no skal væreSuperMorten skrev:Jeg har i min tid på forskjellige nettforum, og det har passert 10 år, ALDRI vært på et forum med så mye trivelige, positive og hjelpsomme folk

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Hey, det har æ gjort. det var en langveisfarende som etterlyste et sted og stå å bytte gearkasse, som først måtte kommme fra England, Han fikk låne både garage og seng og verktøy i 3-4 dager, + ei hjelpende hånd. :-)å Men æ fikk ikke blomsterKawasaki skrev: ... At noen som leser et innlegg uoppfordret tlbyr seg hvis man har anledning.
- Flattop
- Motorsykkelen din: BMW K1200LT 2003
Da TageSk fikk krøll med sin GS på turen sin i sommer, "stakk jeg innom" verkstedet og gav han noe hjelp. Ikke fordi at han trengte det, han satt med ekspertisen selv, men jeg var da der..

- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Holdt nesten på å gjøre et "røverkjøp" i vår, en CBX på Gjøvik.
Spurte om noen på forumet kunne ta en kikk på den, og tre stykker meldte seg øyeblikkelig.
AJ ordnet kontakt med en som kan det meste om syklene, og han prøvekjørte sykkelen for meg.
Vel, røverkjøpet var ikke fullt så bra som annonsen ga inntrykk av, og det ble ikke noen handel.
Men hjelp fikk jeg, null problem
Ps. Det var flere forummedlemmer som tilbød seg å hjelpe meg med teltet på norgestreffet i sommer,
Helt uoppfordra......
Spurte om noen på forumet kunne ta en kikk på den, og tre stykker meldte seg øyeblikkelig.
AJ ordnet kontakt med en som kan det meste om syklene, og han prøvekjørte sykkelen for meg.
Vel, røverkjøpet var ikke fullt så bra som annonsen ga inntrykk av, og det ble ikke noen handel.
Men hjelp fikk jeg, null problem

Ps. Det var flere forummedlemmer som tilbød seg å hjelpe meg med teltet på norgestreffet i sommer,
Helt uoppfordra......
Sist redigert av Jompa den 06 sep 2012, 21:15, redigert 1 gang totalt.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
-
- Motorsykkelen din: x
Nå skal jeg ikke skryte på meg så mye
, men jeg gav Bjønnavind en hjelpende hånd i våres med å friske opp finishen på GåldWingen hans, som var begynt å bli litt falma i lakk og crome
Så bare kom igjen dere som vil ha årna på finishen på Mottor-sykkern
Åsså er jeg snar å strekke ut en hjelpende hånd med en
når forumister dukker opp 

Så bare kom igjen dere som vil ha årna på finishen på Mottor-sykkern

Åsså er jeg snar å strekke ut en hjelpende hånd med en