Det blir kollektiv transport for min del, de neste 6-8 månedene

Godt sesongen er over i allefall...

Ja ja... Man må være forberedt på å ta konsekvensen av altfor dårlig tid, og alfor "aktiv" kjøring. Suger uansett

Hva ble hastigheten din? 6-8 måneder betyr ingen sommerkjøring neste år..... Mistet du lappen pga prikker eller for høy hastighet?ShadowMan skrev:Hvor mye over fartsgrensen må man bli tatt i, for å måtte sitte inne?
Det blir kollektiv transport for min del, de neste 6-8 månedene:
Ja ja... Man må være forberedt på å ta konsekvensen av altfor dårlig tid, og alfor "aktiv" kjøring. Suger uansett:
Uffda, dette er vel ikke akkurat det man ønsker seg nei. Jeg føler virkelig med deg nå,... kjipt å bli fotgjenger så lenge. Kanskje jeg også får roe meg ned noe,.... har alltid sagt at dersom jeg mister lappen, så blir det nok for en stund!ShadowMan skrev:Hvor mye over fartsgrensen må man bli tatt i, for å måtte sitte inne?
Ja ja... Man må være forberedt på å ta konsekvensen av altfor dårlig tid, og alfor "aktiv" kjøring. Suger uansett:
ShadowMan skrev:Hvor mye over fartsgrensen må man bli tatt i, for å måtte sitte inne?
Ikke bra for statestikken på mc....ShadowMan skrev:Var selvsagt på MC.
Men jeg kommer ikke til å akseptere eventuell ubetinget fengselsstraff. Synes vi har nok andre kriminelle som fortjener å sitte i fengsel:
...forstår føler med deg, men nu har ho deg hjemme hele tiden. Du kommer deg liksom ikke bort....eller blir det motsatt...ShadowMan skrev:
Hjemme VET jeg at fruen står standby og venter på meg. Jeg har lovet å komme hjem kl 19.15 PRESIS da hun har en meget viktig avtale. Klokka er nå 19.20-25. Kona har nerver som ei and i fuglejaktai tingretten, med de følgene det ville fått.
Steike ta, dette var synd ShadowMan :o ,men om du ikke mister lappen for mer enn inntil 6måneder så slipper du å kjøre opp på nytt.ShadowMan skrev:Så vidt jeg har forstått må man kjøre opp igjen hvis man mister den i over 6 mnd.NoName skrev:Men hvordan blir det med lappen? Får du den automatisk tilbake? Eller er det slik at man må kjøre opp på nytt hvis man har mistet den i over 6mnd.?