
Dette står det respekt av.
- SheDevil
- Innlegg: 1910
- Registrert: 19 des 2008, 06:37
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
- Bosted: Sør-Trøndelag
Re: Dette står det respekt av.
Krysser ALT jeg har frøken 

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Dette står det respekt av.
Åhh, endelig! Vi venter i spenning, håper det årner seg nå





- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: Dette står det respekt av.
Detta går veien
Men sabla spennende fordet da :[-o< :[-o<
Tærne er krysset for deg, fingrene må
jeg bruke på "kløcen"

Men sabla spennende fordet da :[-o< :[-o<
Tærne er krysset for deg, fingrene må
jeg bruke på "kløcen"

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel

Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- Chevy1974
- Innlegg: 190
- Registrert: 27 aug 2012, 19:33
- Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
- Bosted: Kongsberg
Re: Dette står det respekt av.
Korleis gjekk det med visninga i dag?
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
-
- Innlegg: 145
- Registrert: 04 apr 2012, 16:21
- Motorsykkelen din: MV Agusta Brutale 675
- Bosted: Skedsmo
Re: Dette står det respekt av.
Har ikke lest i denne tråden før i kveld, men håper virkelig det ordnet seg med sykkelen for deg i dag!
- Wheelonass
- Innlegg: 59
- Registrert: 19 des 2010, 11:17
- Motorsykkelen din: BMW R1200 R F.B.S.
- Bosted: Bodø
- Kontakt:
Re: Dette står det respekt av.
Vel, hva skal jeg si? Nye momenter kom opp, men disse bør være enkel å gjøre noe med. Det blir nok enda ei stund før jeg kan kalle meg motorsyklist, ja...Chevy1974 skrev:Korleis gjekk det med visninga i dag?
-------------------------------------------------
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Dette står det respekt av.
Så kjedelig med all den ventingen da men godt å høre at det ser ut til å ordne seg. Da kan du se frem mot en fin sommer neste år 

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- SheDevil
- Innlegg: 1910
- Registrert: 19 des 2008, 06:37
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
- Bosted: Sør-Trøndelag
Re: Dette står det respekt av.
Kjære deg frøken....Wheelonass skrev:Vel, hva skal jeg si? Nye momenter kom opp, men disse bør være enkel å gjøre noe med. Det blir nok enda ei stund før jeg kan kalle meg motorsyklist, ja...Chevy1974 skrev:Korleis gjekk det med visninga i dag?
Du ER en motorsyklist...
Er "bare" at Statens (U)Vegvesen som liker å være "litt" vanskelig.....hvertfall i ditt tilfelle....
Det blir.....tilslutt....og vi heier på og med deg alle sammen

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Dette står det respekt av.
Hva i huleste var problemet NÅ da???Wheelonass skrev:Nye momenter kom opp

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- MaxTron
- Innlegg: 2548
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
Re: Dette står det respekt av.
Svarte er det mulig!!???Wheelonass skrev:Vel, hva skal jeg si? Nye momenter kom opp, men disse bør være enkel å gjøre noe med. Det blir nok enda ei stund før jeg kan kalle meg motorsyklist, ja...
Hadde nok eksplodert flere ganger på denne tida æ.
Du er tålmodig. Og motorsyklist ER du ja!!
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Dette står det respekt av.
Nye momenter = nye forsinkelser ?
Forhåpentligvis tar det ikke lange tida, du er jo omtrent i mål.
Bare innspurten igjen.
Forhåpentligvis tar det ikke lange tida, du er jo omtrent i mål.
Bare innspurten igjen.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Wheelonass
- Innlegg: 59
- Registrert: 19 des 2010, 11:17
- Motorsykkelen din: BMW R1200 R F.B.S.
- Bosted: Bodø
- Kontakt:
Re: Dette står det respekt av.
Småting som jeg mener ikke har noe med saken å gjøre. Det er uansett filleting som skal være greie å fikse opp i på kort tid. Er også veldig spent på hva de tenker om at jeg har fått laget en overgang fra bakbremspedal opp til styret, om dette vil tilfredsstille kravene i direktivene eller om jeg må søke dispensasjon og slik komme inn i papirmølla igjen. Jeg ble uansett møtt med god forståelse, og det ser bra ut bare jeg får de endelige momentene på plass. Det er jo the end of the season, så nå er målet å være klar til våren.mekkern skrev: Hva i huleste var problemet NÅ da???
-------------------------------------------------
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dette står det respekt av.
Hmm, får håpe det ordner seg, ikke mist motet.
Er det forresten helt uaktuelt med noe a la Piaggio MP3/Gilera Fuoco ? - der har man jo en fiks ferdig løsning for dette med at MC'n skal holde seg oppe når den stopper pluss automatgir...
Vet du har skrevet noe om det spesielle med tohjuls MC, men det er jo ikke langt unna da - og av det jeg har sett lender de seg en god del i svingene.
Er det forresten helt uaktuelt med noe a la Piaggio MP3/Gilera Fuoco ? - der har man jo en fiks ferdig løsning for dette med at MC'n skal holde seg oppe når den stopper pluss automatgir...
Vet du har skrevet noe om det spesielle med tohjuls MC, men det er jo ikke langt unna da - og av det jeg har sett lender de seg en god del i svingene.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- Wheelonass
- Innlegg: 59
- Registrert: 19 des 2010, 11:17
- Motorsykkelen din: BMW R1200 R F.B.S.
- Bosted: Bodø
- Kontakt:
Re: Dette står det respekt av.
Jeg må ha en tank til forankring for å kunne ha stabiliteten i overkroppen, så "skuter" er uaktuelt. Jeg har jo dessuten investert både tid og penger i prosjektet mitt, så dette er et mål jeg vil gjennomføre og teste ut. Kontakten på Biltilsynet sa jo noe som er sant og det er at dette er første sykkel av denne type i Norge, og de må være sikre på hva som skal ligge til grunn for godkjenningen. Andre som kommer etter får det nok lettere :) Og det er jo en god følelse å ta med seg når de værste frustrasjonene dukker opp, hehe. Dersom dette ikke blir noen suksess for meg så har jeg prøvd, og da blir det en vanvittig rå HD-trike med unik lakkering og utseende, hahahaha!RuneMC skrev:Hmm, får håpe det ordner seg, ikke mist motet.
Er det forresten helt uaktuelt med noe a la Piaggio MP3/Gilera Fuoco ? - der har man jo en fiks ferdig løsning for dette med at MC'n skal holde seg oppe når den stopper pluss automatgir...
Vet du har skrevet noe om det spesielle med tohjuls MC, men det er jo ikke langt unna da - og av det jeg har sett lender de seg en god del i svingene.

-------------------------------------------------
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- MaxTron
- Innlegg: 2548
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
Re: Dette står det respekt av.
Løsningen må vel være å montere en fordeler så en får kombibremser, begge hjul bremses fra håndbemsen.Wheelonass skrev:Småting som jeg mener ikke har noe med saken å gjøre. Det er uansett filleting som skal være greie å fikse opp i på kort tid. Er også veldig spent på hva de tenker om at jeg har fått laget en overgang fra bakbremspedal opp til styret, om dette vil tilfredsstille kravene i direktivene eller om jeg må søke dispensasjon og slik komme inn i papirmølla igjen. Jeg ble uansett møtt med god forståelse, og det ser bra ut bare jeg får de endelige momentene på plass. Det er jo the end of the season, så nå er målet å være klar til våren.mekkern skrev: Hva i huleste var problemet NÅ da???
Er helt sikker på at det finns justerbare fordelingsbokser, så en får riktig bremsekraft fram og bak
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L