Presser man den opp i eksosen, eller rett inn i kardangen :-#

At du ikke så noen, er vel ikke nødvendigvis det samme som at det ikke satt noen i veienBusa Trond skrev: ( Og til deg ojda, turen var helt fri for ekorn![]()
)
ojda skrev:At du ikke så noen, er vel ikke nødvendigvis det samme som at det ikke satt noen i veienBusa Trond skrev: ( Og til deg ojda, turen var helt fri for ekorn![]()
)
![]()
Ringte engang politivakta da jeg kom kjørende fra Tøyen mot CarlBerner.
En elefant fra sirkuset som var på p-plassen ved Munchmuseet hadde
stikki av, og var på vandring mitt i veien mot CarlBerner![]()
Kjerringa på politivakta spurte om den var rosa, ønsket meg en fin dag
og la på røret![]()
Har ikke giddi å ringe dit noe mer :-)å
Ringte engang politivakta da jeg kom kjørende fra Tøyen mot CarlBerner.
En elefant fra sirkuset som var på p-plassen ved Munchmuseet hadde
stikki av, og var på vandring mitt i veien mot CarlBerner![]()
Kjerringa på politivakta spurte om den var rosa, ønsket meg en fin dag
og la på røret![]()
Har ikke giddi å ringe dit noe mer :-)å
Ikke til forkleinelse av GS'n på noen måte, men det kan man på f.eks V-stromen ogsåjoo skrev:Ja det går fint, dag etter dagtaco skrev: Jeg prøvde en BMW gs 1200 forrige dagen (byttelånte med en kamerat) og det var en "kjøremaskin" i mine øyne. Skjønner at man kan kjøre 60-70 mil om dagen på noe sånt.
Braastad? Alkoholmisbruk..Busa Trond skrev:Vi har vært plaget litt her med noen bannan fluer. Det er jo hver høst. Men slik som det er i dag kan jeg ikke huske det har vært før.
Koser meg med en liten Braastad her nå, men har vist fått konkuranse. Satte ut en talerken med Braastad her for bildes skyld![]()
![]()
og dem sitter fult rundt glasset mitt også. Tror jeg går på med det samme midlet som jeg brukte på vepsen her før i sommer :-)å