Hvor er alle folka?!
-
- Motorsykkelen din: KTM
Re: Hvor er alle folka?!
Noe av det mest interessante i dette forumet blir skrevet i nettopp bloggene. Personlig mening.
Kanskje derfor du ikke finner så mye av interesse?
Kanskje derfor du ikke finner så mye av interesse?

Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
- Carpa
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
AndreasB skrev: Blogger er for jenter, og leses ikke av meg (Personlig mening)

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Nå, det er da skrevet side opp og ned om både kjøreklær og solbriller m.m.Carpa skrev:AndreasB skrev: Blogger er for jenter, og leses ikke av meg (Personlig mening)De bloggene som er her inne handler ikke om klesmote og siste tips innen make-up altså
Men ingen som har spurt " ser jeg tjukk ut i denne dressen ?"
Eller "nerdete med disse solbrillene ?"
Takk og lov for det..
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Carpa
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Jeg spurte en gang om den nye sykkelen min kledde meg daJompa skrev:Nå, det er da skrevet side opp og ned om både kjøreklær og solbriller m.m.Carpa skrev:AndreasB skrev: Blogger er for jenter, og leses ikke av meg (Personlig mening)De bloggene som er her inne handler ikke om klesmote og siste tips innen make-up altså
Men ingen som har spurt " ser jeg tjukk ut i denne dressen ?"
Eller "nerdete med disse solbrillene ?"
Takk og lov for det..

Blogg
Det finnes jo verkstedmanualer til alle sykler, frermgangsmåte for å bytte X på sykkel Y er beskrevet i manualen for sykkel Y. Ikke mye vits i å lage tråd om noe som er beskrevet i manualen. Et annet forum jeg er medlem på strekker det så langt at folk sjelden svarer på spørsmål som man kan få svar på ved å lese manualen...AndreasB skrev:Jeg er delvis enig, men kun om det blir en slik tråd at "Jeg bytta X på sykkel Y, her er hvordan jeg mener du gjør det enklest"
Altså bygger opp et kompetanse-bibliotek på en måte.
Verkstedmanualer er kvalitetsikret før de gis ut, mekketråder på diverse forum kan være laget av folk som er flinkere til å skrive og ta bilder enn de er til å mekke, så slike tråder er ikke alltid like gode mhp teknisk innhold.
Byggetråder er mer interessante, det finnes noen fine her også hvis man blar litt nedover til eldre tråder.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Burde vel ikke gjøre det, men...
Men gjør det likevel
:
Bike.no: 4 aktive brukere (registrerte medlemmer) av totalt 19928 (!) pålogget akkurat nå (8.9.2012 kl. 20:03)
MC-forumet.no: 0 aktive brukere (registrerte medlemmer) av totalt 6271 pålogget akkurat nå (8.9.2012 kl. 20:05)
Ikkebike-forumet: 0 aktive brukere (registrerte medlemmer) av totalt 111 pålogget akkurat nå (8.9.2012 kl. 20:06)
MCsiden.no: 34 aktive brukere (registrerte medlemmer) av totalt 1815 pålogget akkurat nå (8.9.2012 kl. 20:07)
Aktivt forum for aktive MC-folk? Sku' mene det, ja...

Men gjør det likevel

Bike.no: 4 aktive brukere (registrerte medlemmer) av totalt 19928 (!) pålogget akkurat nå (8.9.2012 kl. 20:03)
MC-forumet.no: 0 aktive brukere (registrerte medlemmer) av totalt 6271 pålogget akkurat nå (8.9.2012 kl. 20:05)
Ikkebike-forumet: 0 aktive brukere (registrerte medlemmer) av totalt 111 pålogget akkurat nå (8.9.2012 kl. 20:06)
MCsiden.no: 34 aktive brukere (registrerte medlemmer) av totalt 1815 pålogget akkurat nå (8.9.2012 kl. 20:07)
Aktivt forum for aktive MC-folk? Sku' mene det, ja...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
AJ skrev:Burde vel ikke gjøre det, men...![]()
Du har rett,du burde ikke. Det KAN oppfattes som hovmodig,og vil garantert bli husket hvis ting endres i fremtiden

ikkebike.norwegianforum.net
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Kom å ta mæ i handa, Kawasaki, så skal æ følge dæ hjem, her blir du jo mobba
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Nåja...Kawasaki skrev:AJ skrev:Burde vel ikke gjøre det, men...![]()
Du har rett,du burde ikke. Det KAN oppfattes som hovmodig,og vil garantert bli husket hvis ting endres i fremtiden
MCsiden.no har holdt på siden 2004 og bygd seg sakte, men sikkert opp til å bli hva det er i dag, et godt etablert forum hvor det viser seg at mange trives, blir kjent og får svar på ting de lurer på - på en ordentlig måte. Og det tror jeg faktisk folk vet å sette pris på.
Målet er hele tiden å være et aktivt forum for aktive MC-folk og så langt ser det ut til vi lykkes med den målsettingen.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Ja,jøss.Ingen som har sagt noe om det. Men å være hovmodig og navlebeskuende er ikke alltid en god egenskap?AJ skrev:Nåja...Kawasaki skrev:AJ skrev:Burde vel ikke gjøre det, men...![]()
MCsiden.no har holdt på siden 2004 og bygd seg sakte, men sikkert opp til å bli hva det er i dag, et godt etablert forum hvor det viser seg at mange trives, blir kjent og får svar på ting de lurer på - på en ordentlig måte. Og det tror jeg faktisk folk vet å sette pris på.
Målet er hele tiden å være et aktivt forum for aktive MC-folk og så langt ser det ut til vi lykkes med den målsettingen.
Er jo ikke sååå mange månedene siden 20-30 påloggede var å anse som småtteri på det forumet som bløffer om 20tusen medlemmer.
jhn skrev:Kom å ta mæ i handa, Kawasaki, så skal æ følge dæ hjem, her blir du jo mobba
Nais trai. Menn ho mamma ha sakkt att e ittje må gå alleina ilamme skummle mainna

- jhn
Ja men æ e ikke skummel, æ e snill, også har æ brus og sjokoladeKawasaki skrev:jhn skrev:Kom å ta mæ i handa, Kawasaki, så skal æ følge dæ hjem, her blir du jo mobba
Nais trai. Menn ho mamma ha sakkt att e ittje må gå alleina ilamme skummle mainna

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Og kanskje en bukselomme hvor man kan finne godteri i...jhn skrev:Ja men æ e ikke skummel, æ e snill, også har æ brus og sjokoladeKawasaki skrev:jhn skrev:Kom å ta mæ i handa, Kawasaki, så skal æ følge dæ hjem, her blir du jo mobba

Uff... den var ikke pen

- jhn
Hmf, skitten fantasi på de to gutta der