LOL!!!Kawasaki skrev:Skeptisk. Du har sikkert hull i lomma,også :-#

Og nu e det mørkt ute om kveldan også. Hør på mora di, ville jeg gjort selv om jhn SIER han er snill

LOL!!!Kawasaki skrev:Skeptisk. Du har sikkert hull i lomma,også :-#
Jada, det er vel den som får topic til å bli så innmari off-topic.Duville skrev:- når vinen er ute av kroppen så kan det sikkert ryddes litt i innleggene..... det var vel ikke bare en lovbryter i den saken
Er ikke så ille nå - vent til vinern har festa grepet.....Carpa skrev:Fantastisk hvor avspora noen tråder her inne kan bli
Villblogging kalte vi det tidligere her inne.Carpa skrev:Fantastisk hvor avspora noen tråder her inne kan bli
Ha ha, da blir det høytlesing fra "Uten en tråd". . .Jens Bjørneboe.OleB skrev:Er ikke så ille nå - vent til vinern har festa grepet.....Carpa skrev:Fantastisk hvor avspora noen tråder her inne kan bli
Ta en jeg ikke har lest dajodlevann skrev:Ha ha, da blir det høytlesing fra "Uten en tråd". . .Jens Bjørneboe.OleB skrev:Er ikke så ille nå - vent til vinern har festa grepet.....Carpa skrev:Fantastisk hvor avspora noen tråder her inne kan bli![]()
jepp, og villblogging og annet tull og tøys er en vesentlig grunn til at jeg gidder å være her.AJ skrev:Tydelig at det er en del folk på MCsiden.no, ja.
Bra!![]()
Keep it up, folkens!![]()
![]()
Det er dere som er forumet!