Veldig bra!pelsen skrev: de to turene jeg har vært med på gjør jo heller ikke at jeg stikker av...

To fine turer, sant?
Veldig bra!pelsen skrev: de to turene jeg har vært med på gjør jo heller ikke at jeg stikker av...
sant , de var fine, og det blir sikkert flereAJ skrev:To fine turer, sant?
den verste villbloggingen var vel på MC-Forumet, og responsen var vel kanskje en av grunnene til at mange flyttet hit. Har ikke sett så mye villblogging her i det siste.cheron skrev:Polti, meg, Ragnhild, AJ, Hjalmar, Mekkeren... Å gud hvor vi villblogga.. med all respekt, dere har mye å lære folkens!
jodlevann skrev:Trådemne: Hvor er alle folka?
Siste kontroll: 49 påloggede - de er her de!
(Uten å terge noen, ja dere vet . .)
Du som er det Kawa, husker du ikke lenger??Kawasaki skrev:jodlevann skrev:Trådemne: Hvor er alle folka?
Er du fra ei fraflytta bygd oppi nordnorge,siden du mener at 49 er "alle"
Det var nå bra du fikk ned forhjule igjen, ei stund var jeg redd du skulle gå rundtIcetruck skrev:Skjedd mye i denne tråden siden sist jeg var her...
Er nå ikke dødt her
Haha... Mine amatørmessige forsøk på bakhjulskjøring.. Som regel er det bare demperne som får seg en liten strekkArcticTiger skrev:Det var nå bra du fikk ned forhjule igjen, ei stund var jeg redd du skulle gå rundtIcetruck skrev:Skjedd mye i denne tråden siden sist jeg var her...
Er nå ikke dødt her![]()
![]()
:-)å :-)å
Synes det er fantastisk morsomtAJ skrev:Villblogging kalte vi det tidligere her inne.Carpa skrev:Fantastisk hvor avspora noen tråder her inne kan bli
Men som det ligger i ordet så handlet det om blogger som kom helt på villspor.
Så da får vi heller innføre et nytt ord, nemlig villlogging.
Og ja! det forekommer en del av denslags her inne uten at vi gjør noe stort nummer av det...
Girer du når du harn oppe ellerIcetruck skrev:Haha... Mine amatørmessige forsøk på bakhjulskjøring.. Som regel er det bare demperne som får seg en liten strekkArcticTiger skrev:Det var nå bra du fikk ned forhjule igjen, ei stund var jeg redd du skulle gå rundtIcetruck skrev:Skjedd mye i denne tråden siden sist jeg var her...
Er nå ikke dødt her![]()
![]()
Personlig må æ sei at den meget sjelden er oppe når æ er ute og girer, visst kan det være herlig å kjøre MC, men blir sjelden på DEN måtenArcticTiger skrev:Girer du når du harn oppe ellerIcetruck skrev:Haha... Mine amatørmessige forsøk på bakhjulskjøring.. Som regel er det bare demperne som får seg en liten strekkArcticTiger skrev:Det var nå bra du fikk ned forhjule igjen, ei stund var jeg redd du skulle gå rundtIcetruck skrev:Skjedd mye i denne tråden siden sist jeg var her...
Er nå ikke dødt her![]()
![]()
49 stykker er "de er her de" ?? 49 stykker er 2.6% av brukermassen, jeg vil IKKE kalle det at de ER herjodlevann skrev:Trådemne: Hvor er alle folka?