Fortsatt fornøyd med F650GS'en ventelig ?
Bjønnavind skrev:Idag legger jeg ut på turen mot smia! For de som vil være med er det avreise fra statoil på kilen i Tønsberg klokken 11 sharp :)
Gleder meg til å ete noen gode vafler igjen!
Hallo AT! Står bra til her vettu! Har hatt veldig liten tid til data i det siste, men er her endaArcticTiger skrev:Bjønnavind skrev:Idag legger jeg ut på turen mot smia! For de som vil være med er det avreise fra statoil på kilen i Tønsberg klokken 11 sharp :)
Gleder meg til å ete noen gode vafler igjen!Hallo Bjønnavind, står tel? Har finishen på BengaWingen holdt seg bra
Håper vi kan treffes igjen når jeg skal til Andebu 14-24 sept! Kanskje en vaffel-tur til Smia den 16
?
BMW'en øverst er min, Triumph'en er vel Storm sin.
Da må jeg også få rota meg til årets første!!!!Bjønnavind skrev:Hallo AT! Står bra til her vettu! Har hatt veldig liten tid til data i det siste, men er her endaArcticTiger skrev:Bjønnavind skrev:Idag legger jeg ut på turen mot smia! For de som vil være med er det avreise fra statoil på kilen i Tønsberg klokken 11 sharp :)
Gleder meg til å ete noen gode vafler igjen!Hallo Bjønnavind, står tel? Har finishen på BengaWingen holdt seg bra
Håper vi kan treffes igjen når jeg skal til Andebu 14-24 sept! Kanskje en vaffel-tur til Smia den 16
?
![]()
Finishen på Bengawingen holder seg bra den, litt fler helligdager rundt om men ikke nok til at jeg gidder å dra fram kosten igjen.. hehe.. Jeg blir gjerne med på vaffeltur til Smia, men med værforbehold! :)
Da satser vi på å møtes til Vaffel-treff på Smia til søndag den 16/9 GutterBanditmannen skrev:Da må jeg også få rota meg til årets første!!!!Bjønnavind skrev:Hallo AT! Står bra til her vettu! Har hatt veldig liten tid til data i det siste, men er her endaArcticTiger skrev:Bjønnavind skrev:Idag legger jeg ut på turen mot smia! For de som vil være med er det avreise fra statoil på kilen i Tønsberg klokken 11 sharp :)
?
![]()
Finishen på Bengawingen holder seg bra den, litt fler helligdager rundt om men ikke nok til at jeg gidder å dra fram kosten igjen.. hehe.. Jeg blir gjerne med på vaffeltur til Smia, men med værforbehold! :)tur til Smia!
Om været holder så har vi planer om litt øvelseskjøring dit i morgen ja :-oAJ skrev:Lurer kanskje på å ta seg en tur til Smia MC i morra med Bakpå bakpå![]()
Flere MCsidister med samme planer...?
Ifølge værmeldinga kommer jeg iallefall. Er der klokken 12.AJ skrev:Lurer kanskje på å ta seg en tur til Smia MC i morra med Bakpå bakpå![]()
Flere MCsidister med samme planer...?
Hadde vært veldig trivelig å hilse på deg, Carpa :-)Carpa skrev: Om været holder så har vi planer om litt øvelseskjøring dit i morgen ja :-o
Carpas Tap a talk
Bjønnavind skrev: Ifølge værmeldinga kommer jeg iallefall. Er der klokken 12.
Har en familiemiddag å ta hensyn til imorra også, så er nok nødt til å dra fra Smia igjen senest 14:30. Men rekker jo et par kopper kaffe på den tiden!
Blir trivelig ja! Jeg har jo ikke vært for aktiv her inne i sommer! Mye jobb og kjøring!AJ skrev:Hadde vært veldig trivelig å hilse på deg, Carpa :-)Carpa skrev: Om været holder så har vi planer om litt øvelseskjøring dit i morgen ja :-o
Carpas Tap a talk
Bjønnavind skrev: Ifølge værmeldinga kommer jeg iallefall. Er der klokken 12.
Har en familiemiddag å ta hensyn til imorra også, så er nok nødt til å dra fra Smia igjen senest 14:30. Men rekker jo et par kopper kaffe på den tiden!
Samma med deg, Bjønnavind. En god stund sia sist!
Og regner med at dere begge stiller på bannerbilde