Chevy1974 skrev:No er den endeleg min
Kjøpte den i ettermiddag og hadde ein fin 1-times-tur heimatt til Kongsberg.
Åhh, dette var gøy! Og så herleg å cruise med egen sykkel
[album]3757[/album]
Gratulerer!
Vet litt om den gode følelsen av å hive seg på og ta første turen med egen ny sykkel
Flott å se det brede gliset på plass!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Ser ut som usa-import? Miles-speedometer, gått 43000 miles, da, ikke kilometer. Blir vel ca 68000 KM det da... men det visste du sikkert. Så grei ut...
NickNei skrev:Ser ut som usa-import? Miles-speedometer, gått 43000 miles, da, ikke kilometer. Blir vel ca 68000 KM det da... men det visste du sikkert. Så grei ut...
Ja, det er USA-modell. 700 vart ikkje solgt i Europa etter det eg har høyrt. Visste at det var Miles ja, men det er jo greitt. Ein sykkel med den alderen er aldri perfekt uansett, og eg trur eg har funne meg eit ganske bra eksemplar for ein grei sum :-)
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Ja, 700 er nok US-import. I en periode hadde US restriksjoner på import av sykler over 700cc. For å redde ens egen MC-produksjon (HD m.m.), som holdt på å gå dukken. Har selv en Yamaha FZX700, som "normalt" er en 750. Den og har miles speedo, med KM i liten skrift.
Har tenkt at dette må jo være kult å unnskylde seg med om en blir stoppet av snuten for fortkjøring. "Jammen jeg kjørte jo bare i 90". Men så sjelden jeg freser avgårde er vel risikoen lik null for å oppleve noe slik
Ups. Holdt nesten på å glemme: Grattis med ny sykkel!
fikse skrev:Ja, 700 er nok US-import. I en periode hadde US restriksjoner på import av sykler over 700cc. For å redde ens egen MC-produksjon (HD m.m.), som holdt på å gå dukken. Har selv en Yamaha FZX700, som "normalt" er en 750. Den og har miles speedo, med KM i liten skrift.
Har tenkt at dette må jo være kult å unnskylde seg med om en blir stoppet av snuten for fortkjøring. "Jammen jeg kjørte jo bare i 90". Men så sjelden jeg freser avgårde er vel risikoen lik null for å oppleve noe slik
Ups. Holdt nesten på å glemme: Grattis med ny sykkel!
Min forrige, 1986 Yamaha XJ 700 Maxim X, var produsert av samme årsak. US restriksjoner.
Carpa skrev:Gratulerer, jeg spår at høsten i år blir lang og fin og varer til langt uti januar så du får masse tid til å kose deg med nye sykkelen
Hehe, ja eg håpar det blir mange fine dagar utover utan frost og regn, men eg har faktisk flytta frå Vestlandet til Kongsberg delvis for å få stabile vintrar, så eg gledar meg faktisk til snøen kjem også
Men før det skal eg køyre MANGE mil på MC
Tusen takk for alle andre gratulasjonar også. Eg gidder ikkje å sitere alle for å gi enkeltvis takk, så alle er inkludert her