hehe
Har du plukka fram gamle matteboka TaSK??tagesk skrev:Funksjonen 1/x er jo 1/2, 1/3, 1/4 og så videre.
Tenk deg at du tegner denne som en graf på et papir langs x-aksen bortover mot høyre.
Nå, tenk deg at du "dreier" grafen rundt x-aksen.
Da vil du få noe som ligner på en trompet.
Den trompeten har volum på 3,14159 men den har uendelig overflate.
[TaSK]
Her er en video (eller to) som beviser at Kawa 1300 Blytong med finsk smalræv kan vippes på baken....Desmo skrev:Finske Arto Nyquist visste ikke det da han herjet som værst med en Kawasaki Z1300 på 80-tallet. Han dro den så høyt opp på bakhjulet at den knuste glasset på baklykta.Kawasaki skrev:... det er umulig å kjøre på bakhjulet med kardang-sykkel?
Jo, men Arto Nyqvist hadde jo påmontert sånn momentarm på baksvingen som motvirker heis-virkningen, umulig uten det, det er jo noe alle vetHjernen skrev:![]()
Bare et sidespor her gutter (og jente):
Her er en video (eller to) som beviser at Kawa 1300 Blytong med finsk smalræv kan vippes på baken....Desmo skrev:Finske Arto Nyquist visste ikke det da han herjet som værst med en Kawasaki Z1300 på 80-tallet. Han dro den så høyt opp på bakhjulet at den knuste glasset på baklykta.Kawasaki skrev:... det er umulig å kjøre på bakhjulet med kardang-sykkel?![]()
Her fra gode gamle svenske version av Autofil:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=uIEgwwZpL-o[/video]
en promovideo (tror jeg)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=WmIZd8C- ... re=related[/video]
Herved er beviset frembragt!!! Back to topic!!
BMWilly skrev:Vet vi om den motorsykkelhelgenen til Globe kan verne oss mot laserkontroller?
På den annen side; 10 av medlemmene står for 35,2% av innleggene. Gjett hvem.Kawasaki skrev:...over 40% av medlemmene her inne aldri har skrevet et innlegg
Jompa skrev:På den annen side; 10 av medlemmene står for 35,2% av innleggene. Gjett hvem.Kawasaki skrev:...over 40% av medlemmene her inne aldri har skrevet et innlegg
Jo, og veldig mange av oss, inkl meg, kjente en som bare hadde trengt noen å prate med.MaxTron skrev:...Det har vært Verdens Selvmordsforebyggelsesdag i dag??
Hørte det akkurat på radioen.
De sa at det er flere i verden som dør av selvmord enn av krig og mord tilsammen, noe å tenke litt på....
Trur mange har en de kjenner som kanskje bare trenger å ha nån å prate med, som bare er der...
Carpa skrev:Hadde jeg kjent dere litt bedre så skulle jeg fortalt dere hva slags internasjonal dag vi markerer den 8. august
Jammen godt jeg ikke fortalte det da :-)åejs skrev:Carpa skrev:Hadde jeg kjent dere litt bedre så skulle jeg fortalt dere hva slags internasjonal dag vi markerer den 8. august
Vi er da dannede voksne her
Katolsk festdag for Den Hellige Dominikus, stifteren av DominikanerordenenCarpa skrev:Jammen godt jeg ikke fortalte det da :-)åejs skrev:Carpa skrev:Hadde jeg kjent dere litt bedre så skulle jeg fortalt dere hva slags internasjonal dag vi markerer den 8. august
Vi er da dannede voksne her
Kan vel si at tampen brenner, på en måte....MaxTron skrev:Google sier den internasjonale pusedagen
Googlet jeg også, men fant ikke noe av interesse. Wikipedia derimot.. Er jo ganske sikker på at det ikke var det riktige svaret men... Tror ikke katolske helligdager er det som står høyest på huskelisten til den gemene MC-hopMaxTron skrev:Google sier den internasjonale pusedagen
Absolutt ikke noe katolsk helligdag,,,, tror jeg,,, burde kanskje vært detSuperMorten skrev:Googlet jeg også, men fant ikke noe av interesse. Wikipedia derimot.. Er jo ganske sikker på at det ikke var det riktige svaret men... Tror ikke katolske helligdager er det som står høyest på huskelisten til den gemene MC-hopMaxTron skrev:Google sier den internasjonale pusedagen