Carpa skrev:Fra helgen av blir det trening hver dag i en uke så sant det ikke begynner å snø

Blir ikkje snø enno veit du

Carpa skrev:Fra helgen av blir det trening hver dag i en uke så sant det ikke begynner å snø
RuneMC skrev:Syntes det hjalp å tenke på styret som horna på en okse. Skal du ha den (ned) til venstre dytter du venstre hornet fram/ned og følger etter for å bryte den i bakken. Bare som en sånn mental visualisering - ikke IRL - og ikke ta det fullt ut (dvs i bakken).
Dess saktere fart, dess mindre kraft på styret skal til - dvs litt fart må man ha, men overraskende lite.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=OLzB5oriblk[/video]
Tror ikke været blir noe problem før uti oktober - derimot er datoen for siste mulige oppkjøring kanskje spikret uansett vær...
http://www.mc24.no/article.php?articleI ... tegoryID=6
boblehue skrev:Hey... Det der er jo min sykkel!!! :-) Du er flink og jeg gleder meg til å henge etter på veien og ligge forran til tider for å demostrere litt teknikk i svingene, inngang, utgang og "throttle" kontroll.. :-)
Nei, jeg får nok satse på en tidlig vår neste år :[-o<Snill Vaffel skrev:Du er i full gang ser jegRekker du å få oppkjøring før vi andre må parkere (hvertfall en del av oss) ?
Påstår du jeg er feit??Carpa skrev:Ja det er det selvfølgelig. Vi kommer til å teste ut bruk av mobiltelefon for det er lov så lenge du har handsfree.ArcticTiger skrev:Skal den du øvekjører med sitte på, eller følge på eget kjøretøy? Hvis han er på eget kjøretøy er det vel krav om komunikasjonsutyr?
Han skal nok kjøre etter for han er vel minst 2/3 av vekten min så han er nok tung og det blir trangt med han bakpå min. Det står at den du øver med helst skal sitte på men.... ikke et absolutt krav.
2/3 av vekten min gjør deg ikke akkkurat feit vil jeg siboblehue skrev:Påstår du jeg er feit??Carpa skrev:Ja det er det selvfølgelig. Vi kommer til å teste ut bruk av mobiltelefon for det er lov så lenge du har handsfree.ArcticTiger skrev:Skal den du øvekjører med sitte på, eller følge på eget kjøretøy? Hvis han er på eget kjøretøy er det vel krav om komunikasjonsutyr?
Han skal nok kjøre etter for han er vel minst 2/3 av vekten min så han er nok tung og det blir trangt med han bakpå min. Det står at den du øver med helst skal sitte på men.... ikke et absolutt krav.Spørs om øvelseskjøring er så aktuelt altså!
Carpa skrev:Flydd ja, tatt noen elevtimer. Når jeg tenker meg om så er det høyresvingen som krangler litt der ogsåRottenikken skrev:Carpa, har du kjørt seilfly?
Ja, og noen av de trenger vi vel ikke å nevne her...boblehue skrev:Carpa skrev:Flydd ja, tatt noen elevtimer. Når jeg tenker meg om så er det høyresvingen som krangler litt der ogsåRottenikken skrev:Carpa, har du kjørt seilfly?Huff og huff.. Jeg får deg med på de merkligste ting!
Carpa skrev:boblehue skrev:Hey... Det der er jo min sykkel!!! :-) Du er flink og jeg gleder meg til å henge etter på veien og ligge forran til tider for å demostrere litt teknikk i svingene, inngang, utgang og "throttle" kontroll.. :-)
Hei![]()
Der var min flinke mentor på plass her på forumet også![]()
Full trottle skal bli![]()
Carpa skrev:Nei, jeg får nok satse på en tidlig vår neste år :[-o<Snill Vaffel skrev:Du er i full gang ser jegRekker du å få oppkjøring før vi andre må parkere (hvertfall en del av oss) ?