Kan riktignok variere en del i både styrke, omfang og varighet, men internationale dimensjoner, nei, aldriojda skrev: .... den internationale orgasme ....

Kan riktignok variere en del i både styrke, omfang og varighet, men internationale dimensjoner, nei, aldriojda skrev: .... den internationale orgasme ....
Åssn skal du feire Dagen a CarpaCarpa skrev:Absolutt ikke noe katolsk helligdag,,,, tror jeg,,, burde kanskje vært detSuperMorten skrev:Googlet jeg også, men fant ikke noe av interesse. Wikipedia derimot.. Er jo ganske sikker på at det ikke var det riktige svaret men... Tror ikke katolske helligdager er det som står høyest på huskelisten til den gemene MC-hopMaxTron skrev:Google sier den internasjonale pusedagen
![]()
Alle burde fått fri for å nyte denne dagen![]()
Måtte bare..AJ skrev:Kawasaki skrev:... det er umulig å kjøre på bakhjulet med kardang-sykkel?![]()
En klassiker...
Men (nesten) like morsom hver gang
ArcticTiger skrev:Åssn skal du feire Dagen a CarpaCarpa skrev:Absolutt ikke noe katolsk helligdag,,,, tror jeg,,, burde kanskje vært detSuperMorten skrev:Googlet jeg også, men fant ikke noe av interesse. Wikipedia derimot.. Er jo ganske sikker på at det ikke var det riktige svaret men... Tror ikke katolske helligdager er det som står høyest på huskelisten til den gemene MC-hopMaxTron skrev:Google sier den internasjonale pusedagen
![]()
Alle burde fått fri for å nyte denne dagen![]()
Det er snakk om en dag i året gutterjhn skrev:Du vet kawasaki, i disse moderne tider så skal det være så fordømrade kooselig, både før og etter, da går det fort en hel dag
SuperMorten skrev:Måtte bare..AJ skrev:Kawasaki skrev:... det er umulig å kjøre på bakhjulet med kardang-sykkel?![]()
En klassiker...
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zsPjNYY5GvM[/video]
Jeg tror vel at mange av de mest hardbarka "biker-gutta", har glemt hvordan. De tror at litt poleringsvoks og kjedespray osv er nok til å tilfredsstille sin kjære (og det er nok sant, siden den kjære heter enten Tiger eller Kawa eller noe sånt..)Carpa skrev:Det er snakk om en dag i året gutterjhn skrev:Du vet kawasaki, i disse moderne tider så skal det være så fordømrade kooselig, både før og etter, da går det fort en hel dag
De som kjører Tiger, og hadde TDM før???Jompa skrev:
På den annen side; 10 av medlemmene står for 35,2% av innleggene. Gjett hvem.
Ja, noen av dem. Svaret finnes på hovedsiden, rettelse; Forsiden.joo skrev:De som kjører Tiger, og hadde TDM før???Jompa skrev:
På den annen side; 10 av medlemmene står for 35,2% av innleggene. Gjett hvem.
Ser ut som en overvektig hvalross som prøver å springe på bakluffan.SuperMorten skrev:Måtte bare..AJ skrev:Kawasaki skrev:... det er umulig å kjøre på bakhjulet med kardang-sykkel?![]()
En klassiker...
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zsPjNYY5GvM[/video]