Som topic. Har en slik sykkel som er nesten komplett og selges i deler. Mangler tanken.
Kan eventuelt også være interessant å kjøpe en slik sykkel med større eller mindre mangler dersom den er billig nok.
Jeg kan kontaktes på tlf. 45453058 eller epost ulgutten@gmail.com.
Edit: Har pr. 28042013 oppdatert finn.no annonsen med en haug med nye ting, det meste er Honda deler, men også noe annet. Se finn.no kode 40144163, bilder litt langt ned i annonsen.
Mvh Movikong
'86 Honda VFR750F-G i deler samt mye annet nytt selges.
'86 Honda VFR750F-G i deler samt mye annet nytt selges.
Sist redigert av movikong den 28 apr 2013, 20:01, redigert 1 gang totalt.
Re: '86 Honda VFR750F-G selges i deler
bump... Har fortsatt mye deler igjen.
Bump. Har fortsatt mye deler igjen... og er fortsatt interessert i å kjøpe en tilsvarende sykkel med mangler.
Hei!
Er interessert i dekslene som ligger mellom tanken og sidekåpene, de svarte.
Eller så kan du kjøpe min vfr 86, har dessverre ikke mangler, men mye nytt. med to små i hus blir det ikke noe kjøring på meg i år
Er interessert i dekslene som ligger mellom tanken og sidekåpene, de svarte.
Eller så kan du kjøpe min vfr 86, har dessverre ikke mangler, men mye nytt. med to små i hus blir det ikke noe kjøring på meg i år

Hei. Har dessverre ikke disse dekslene.
Mvh movikong
Mvh movikong
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=40144163" onclick="window.open(this.href);return false;
Ligger noen bilder av det jeg selger på denne linken (sammen med fryktelig mye annet rart).
Ta kontakt ved interesse.
Mvh Movikong
Ligger noen bilder av det jeg selger på denne linken (sammen med fryktelig mye annet rart).
Ta kontakt ved interesse.
Mvh Movikong
Disse delene ligger her fortsatt.
Hvis det er noen som har en slik sykkel med defekter billig til salgs er jeg fortsatt interessert.
Mvh Movikong
Hvis det er noen som har en slik sykkel med defekter billig til salgs er jeg fortsatt interessert.
Mvh Movikong
Re: '86 Honda VFR750F-G i deler samt mye annet nytt selges.
Finn.no annonsen med finnkode 40144163 er oppdatert med en haug med nye MC deler 28.04.2013
Kan selge hele partiet samlet ved et godt bud.
Mvh Movikong
Kan selge hele partiet samlet ved et godt bud.
Mvh Movikong
Re: '86 Honda VFR750F-G i deler samt mye annet nytt selges.
http://www.finn.no/finn/minfinn/myitems ... e=40144163" onclick="window.open(this.href);return false;
Ligger fortsatt masse mc deler i denne annonsen.
Ligger fortsatt masse mc deler i denne annonsen.