SuperMorten skrev:Røyk og aske.. men hvor er ilden..?Carpa skrev:Synes det blir helt greit å bare putle fra Røyken til Asker jeg![]()
![]()
Det er meg det

SuperMorten skrev:Røyk og aske.. men hvor er ilden..?Carpa skrev:Synes det blir helt greit å bare putle fra Røyken til Asker jeg![]()
![]()
Skriver under på den. Jeg blir forbikjørt av "tøffinger" hver dag. Er nok av de som lanesplitter litt sakte, selv om det går mye fortere enn bileneojda skrev:Du har kjørt såpas lenge Snill Vaffel, at det er sikkert unødvendig å si det,
med vær 110% oppmerksom på de bilistene som sparer blinklysene sine til dårlige tider.
Ting skjer fort når du lanesplitter og ligger 20 cm fra bilene på begge sider :-)å
For i tillegg til å spare på blinklys, glemmes ofte speiler også
Regnet med det ja...Carpa skrev:SuperMorten skrev:Røyk og aske.. men hvor er ilden..?Carpa skrev:Synes det blir helt greit å bare putle fra Røyken til Asker jeg![]()
![]()
Det er meg det
Ja takk har møtt noen av de, for å ikke nevne de som har "sett" deg som venter og venter til du er 2 meter unna for så å finne ut av de ikke gidder å vente lengerojda skrev:Du har kjørt såpas lenge Snill Vaffel, at det er sikkert unødvendig å si det,
med vær 110% oppmerksom på de bilistene som sparer blinklysene sine til dårlige tider.
Ting skjer fort når du lanesplitter og ligger 20 cm fra bilene på begge sider :-)å
For i tillegg til å spare på blinklys, glemmes ofte speiler også
boblehue skrev:Er jo Buss/Taxi felt hele veien! Mer å lære på returen!Snill Vaffel skrev:Haha henger på deg fra kjellstad til fornebu jeg da
En årsak til mc ulykker er jo at bilistene tror du har lavere fart enn du egentlig harSnill Vaffel skrev:Ja takk har møtt noen av de, for å ikke nevne de som har "sett" deg som venter og venter til du er 2 meter unna for så å finne ut av de ikke gidder å vente lengerojda skrev:Du har kjørt såpas lenge Snill Vaffel, at det er sikkert unødvendig å si det,
For i tillegg til å spare på blinklys, glemmes ofte speiler ogsåpokker det har hvert nære på et par ganger hvor jeg fint kan ha klistret sykkel og meg selv i siden på en idiot.
Har lagt merke til at veldig mange er forsiktige med meg. Spesielt når jeg har på meg heldekkende gul regndress. Så har jeg et bittelite blinkende blått lys i handsfree'en som er festet på hjelmen. Mange som kommer i hundreoghelvete bråbremser på siden av meg, og glir sakte og rolig forbi meg. Det samme gjelder i de fleste andre situasjoner. Egentlig aner jeg ikke hvorfor, men dette er de eneste grunnene jeg kan komme på.. Nekter å tro at jeg er så stygg at jeg skremmer deCarpa skrev:En årsak til mc ulykker er jo at bilistene tror du har lavere fart enn du egentlig harSnill Vaffel skrev:Ja takk har møtt noen av de, for å ikke nevne de som har "sett" deg som venter og venter til du er 2 meter unna for så å finne ut av de ikke gidder å vente lengerojda skrev:Du har kjørt såpas lenge Snill Vaffel, at det er sikkert unødvendig å si det,
For i tillegg til å spare på blinklys, glemmes ofte speiler ogsåpokker det har hvert nære på et par ganger hvor jeg fint kan ha klistret sykkel og meg selv i siden på en idiot.
Carpa skrev:En årsak til mc ulykker er jo at bilistene tror du har lavere fart enn du egentlig harSnill Vaffel skrev:Ja takk har møtt noen av de, for å ikke nevne de som har "sett" deg som venter og venter til du er 2 meter unna for så å finne ut av de ikke gidder å vente lengerojda skrev:Du har kjørt såpas lenge Snill Vaffel, at det er sikkert unødvendig å si det,
Snill Vaffel skrev:Carpa skrev:En årsak til mc ulykker er jo at bilistene tror du har lavere fart enn du egentlig harSnill Vaffel skrev:Ja takk har møtt noen av de, for å ikke nevne de som har "sett" deg som venter og venter til du er 2 meter unna for så å finne ut av de ikke gidder å vente lengerojda skrev:Du har kjørt såpas lenge Snill Vaffel, at det er sikkert unødvendig å si det,
Ja det er sant det, men når du omtrent sitter i fanget deres børr det ringe noen bjeller eller?? Dette merker du når du skal ut på veien Carpa en god regel å ha med seg når du er ute å kjører er et INGEN ser deg uansett og se Lang fremover
Du mener kanskje Røy, Tiur er MannenSnill Vaffel skrev:Rype og rype fru Carpa, heller en tiur
Snill Vaffel skrev:Rype og rype fru Carpa, heller en tiur
ArcticTiger skrev:Du mener kanskje Røy, Tiur er MannenSnill Vaffel skrev:Rype og rype fru Carpa, heller en tiur
ArcticTiger skrev:Du mener kanskje Røy, Tiur er MannenSnill Vaffel skrev:Rype og rype fru Carpa, heller en tiur
Det var ingen stavefeil... Frøken først, så frue og til slutt blir man frukenSnill Vaffel skrev:ArcticTiger skrev:Du mener kanskje Røy, Tiur er MannenSnill Vaffel skrev:Rype og rype fru Carpa, heller en tiur
Å faen![]()
Sorry Frøken Carpa