Sånn, da har jeg fått BMWs gratis veihjelp. Ørkendyret måtte overnatte ute sist natt i 8 - 9 minus. Han hadde nylada batteri så jeg satsa på at han starta til morran i dag, men det var et par knepp i startmotoren, det var alt. Ble å ta bussen til jobb. Ringte Viking som er de som BMW betaler for å hjelpe uheldige førersker i nød. Tenkte først å få ørkendyret kjørt ned og satt inn i hiet for tining, men han Vikingmannen ville prøve å starte først. Ble litt plundring med startkablene, som jo var laga for lastebil eller no sånt. Men når det først ble kontakt, så var det et trykk på knappen og han rusla i gang så pent som bare det. Så da ble det til at han kjørte ned for egen maskin. Og nå står han godt og lunt i hiet sitt med batteriladeren tilkobla.
Jeg hadde ikke egna meg på denslags sko. I hvert fall ikke på holkeføre. Dessuten er de noen nummer for små.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
Hun trenger vel ikke platåmcstøvler når Kamelen ikke vil starte?
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
Du sier noe. Dagens GS-eiere har kanskje andre verdier enn de opprinnelige GS-eierne? I så fall står jo miljøvern sterkt, og strøm til å lade batterier er jo ingen god miljø-sak. Det er jo kullkraft.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
Det gjør de kun for at GS'ene skal få strøm på de flate batteriene sine. Du snakker om utspekulert politikk.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
Åja. Blei engstelig for at det skulle bli slutt på billige kjøttbullar på Ikea jeg.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
Hjelper vel ikke med en kort i den sprekken kanskje???
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
Hvis du har sånn moderne sak på kortet, må du stappe den inn i sprekken. Dagens kassadamer nøyer seg ikke med et drag i åpningen.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave