Du får sikkert kjøpt sidevesker som dekker til denne "blemma"

Jo, takk for det.ArcticTiger skrev:ÅHH, fytti katta AJ, Grrrattlere med nytt jern a :-)å
![]()
![]()
![]()
Globe skrev:
"Ja, ja...gutter og jenter...da er det bare å forberede seg..det er MOTO GUZZI - time..her på MCsiden.no"
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=131804#p131804" onclick="window.open(this.href);return false;Jompa skrev:Hvit italiener ??![]()
Ikke sort og oransje, but still... Nydelig sykkel, blir vel noe lignende når jeg nærmer meg pensjonsalderAJ skrev:Jo, takk for det.ArcticTiger skrev:ÅHH, fytti katta AJ, Grrrattlere med nytt jern a :-)å
![]()
![]()
![]()
Litt vemodig å kvitte seg med Tiger som nå har 47886 km. på telleren. Har vært en trofast følgesvenn i to år og aldri sviktet på noe område. Tiger har heller overrasket stort med sin allsidighet og er seriøst en høyst ufortjent oversett og undervurdert motorsykkel.
Spesielt som tursykkel! Bakpå og har hatt mange, mange flott turer med denne.
Og nå håper vi det samme med vår nye hvite italiener![]()
Heldig er den som for lagt sine klammer lanker på Tiger. For i den er det utrolig mye MC for penga - uten tvil.
Globe skrev:Det er sykkelen vi skimter i forkant der eller.........nr 2 fra høyre??
Æ trudde det va ei trillebår med kraftfor te kyrne..........ArcticTiger skrev:Globe skrev:Det er sykkelen vi skimter i forkant der eller.........nr 2 fra høyre??Sykkel og sykkel fru Blom, nevnte jeg navnet "Traktorn"
Jompa skrev:Æ trudde det va ei trillebår med kraftfor te kyrne..........ArcticTiger skrev:Globe skrev:Det er sykkelen vi skimter i forkant der eller.........nr 2 fra høyre??Sykkel og sykkel fru Blom, nevnte jeg navnet "Traktorn"
Trillebår? Med sylindrene stikkende ut på sidene. Heey, Jompa.. Skjerpings.. :-)Jompa skrev:Æ trudde det va ei trillebår med kraftfor te kyrne..........ArcticTiger skrev:Globe skrev:Det er sykkelen vi skimter i forkant der eller.........nr 2 fra høyre??Sykkel og sykkel fru Blom, nevnte jeg navnet "Traktorn"