Dette: http://www.side3.no/article3470460.ece er vel ganske nærme for motorsykklister

Og den kommer fra deg....boblehue skrev:Var min første tanke også når jeg så denne artikkelen. Men poenget er jo at man må holde fartsgrensen for ikke å havne i trøbbel!:
Hehe.. Ikke akkurat den rette personen til å peke finger nei...Carpa skrev:Og den kommer fra deg....boblehue skrev:Var min første tanke også når jeg så denne artikkelen. Men poenget er jo at man må holde fartsgrensen for ikke å havne i trøbbel!:
Skummel uansett syns nå jeg - ihvertfall om "fella" blir som på bildet. En metallplate med kant som blir god og glatt i regnvær..JohnnyTh skrev:får håpe at den blir utformet som fotobokser idag, at den ikke registrerertohjulinger, ellers ser jeg abselutt et fatremoment her.
Ja så lenge man kan kontrastyre så er det vel ikke noe problemMaxTron skrev:Ser ikke problemet, den er jo laget sånn at to-hjulinger kan kjøre på sidene.
Carpa skrev:Ja så lenge man kan kontrastyre så er det vel ikke noe problemMaxTron skrev:Ser ikke problemet, den er jo laget sånn at to-hjulinger kan kjøre på sidene.
det går jo ann å legge på et friksjonsbelegg på dene metallplaten.poulet_cavalier skrev:Skummel uansett syns nå jeg - ihvertfall om "fella" blir som på bildet. En metallplate med kant som blir god og glatt i regnvær..JohnnyTh skrev:får håpe at den blir utformet som fotobokser idag, at den ikke registrerertohjulinger, ellers ser jeg abselutt et fatremoment her.