Får nok opp "kjørefrekvensen"

Snill Vaffel skrev:Når det gjeller vinter lagring vurderer jeg seriøst å lagre den i stua men vet ikke om det faller helt i god jord Heheellers blir det lagring da på et senter.
Jeg kjørte på hurumlandet i dag :-) med hvit rukka jakke :-)Rottenikken skrev:Gratulerer med et "råskinn" av en sykkel..!Snill Vaffel skrev:Da var en uke i Tyrkiavel overstått etterfulgt av sykdom i en uke snart
og det har så klart hvert vær til å kjøre et par dager men uten krefter til å løfte en finger denne gangen har det glatt utgått
I dag skinner Sola igjen og jeg bare verker etter å komme meg ut en tur venter på tørre veier.
Var innom MC butikken "min" igjen i går da de hadde tilbud på noen Rukka jakker, gikk på nok en smell å kjøpte en av de som IKKE var på tilbud, når skal jeg læremen den var veldig fin da
Her er hvertfall et bilde av den nye doningen
![]()
(så forresten en sånn en på Hurumlandet i dag, men det er jo mange hvit/blå "gixxere" da)
Passerte en blå/hvit gixxer rett etter at jeg hadde passert Gjærdal på vei utover Grimsrudveien fra Drammen i ettermiddag, i et parti med fine svinger forresten.Snill Vaffel skrev:Jeg kjørte på hurumlandet i dag :-) med hvit rukka jakke :-)Rottenikken skrev:Gratulerer med et "råskinn" av en sykkel..!Snill Vaffel skrev:Da var en uke i Tyrkiavel overstått etterfulgt av sykdom i en uke snart
og det har så klart hvert vær til å kjøre et par dager men uten krefter til å løfte en finger denne gangen har det glatt utgått
I dag skinner Sola igjen og jeg bare verker etter å komme meg ut en tur venter på tørre veier.
Var innom MC butikken "min" igjen i går da de hadde tilbud på noen Rukka jakker, gikk på nok en smell å kjøpte en av de som IKKE var på tilbud, når skal jeg læremen den var veldig fin da
Her er hvertfall et bilde av den nye doningen
![]()
(så forresten en sånn en på Hurumlandet i dag, men det er jo mange hvit/blå "gixxere" da)
Moped?? Nei det er det lengesiden jeg har kjørt.Snill Vaffel skrev:Kjører du moped hver dag inn på jobben? kan forestille meg at det er lite gøy med vann... har opplevd et en gang selv og var ikke så høy i hjelmen etter det ....
Blacbirdmoppeboblehue skrev:Moped?? Nei det er det lengesiden jeg har kjørt.
Rottenikken skrev:Blacbirdmoppeboblehue skrev:Moped?? Nei det er det lengesiden jeg har kjørt.?
..flere som kaller 190 hesters sykkelen sin som "moppe"Snill Vaffel skrev:Ikke ta det så bokstavelig da
hehe en gerilja 50 må du nok punge ut for nåfortidenRottenikken skrev:PS. Hadde tatt deg med Gilera 50`n DS.
Kun 75 med det trimsettet? Hadde selv en 85 modell TS 50 X som kun var borret opp maks, dyset og drevet om, og en liten effektpotte. Den gikk i 90 på flaten, på speedometeret vel og merke.Snill Vaffel skrev:Ikke ta det så bokstavelig dakjører moppe jeg oxo :)
Men når vi er inne på temaet så savner jeg min gammel 1989 TS 50 X som hadde heve kloss motivlakkert tank og ekstra bredt bak dekk og så klart sotete blinkere og malossy 11,5 trimsett, den gikk i 75 på sletta som vi sa den gangen Hehe jo den bar jaggu drevet om også haha Gud å Harry jeg var da![]()
Henger kanskje litt igjen nå og da
Du hadde nok "tatt" meg med en 50 CC Hehe ( sikkert ikkeRottenikken skrev:..flere som kaller 190 hesters sykkelen sin som "moppe"Snill Vaffel skrev:Ikke ta det så bokstavelig da
--sjargong!
PS. Hadde tatt deg med Gilera 50`n DS.