Med all respekt: Serr, oppdater første post med relevant info?
Når det er sagt: Hvis jeg har fått ZZR-en min tilbake til lørdagen, og rute osv ser grei ut ETTER at noen oppdaterer førstepost

JøssZZR-Erling skrev:Jeg står over. For sent og for langt. God tur!
Han sier jo ingenting om hva han HAR tenkt seg, bare hva han IKKE skal.GsxR-Hege skrev:JøssZZR-Erling skrev:Jeg står over. For sent og for langt. God tur!![]()
Er visst på nettet man skal få vite hva gubben har tenkt seg![]()
Jajaj,,,sånn går nu dagan,,,,
Va nu høy temp denne helga...hmmmVoodoodoo skrev:Han sier jo ingenting om hva han HAR tenkt seg, bare hva han IKKE skal.GsxR-Hege skrev:JøssZZR-Erling skrev:Jeg står over. For sent og for langt. God tur!![]()
Kjenner jeg han rett skal han vel ta på seg tøflene og tutle hjemme med deg
Et ordtak som sier at på seg sjøl kjenner man andre Vegar,,,,,Voodoodoo skrev:Han sier jo ingenting om hva han HAR tenkt seg, bare hva han IKKE skal.GsxR-Hege skrev:JøssZZR-Erling skrev:Jeg står over. For sent og for langt. God tur!![]()
Pføyh!GsxR-Hege skrev:Et ordtak som sier at på seg sjøl kjenner man andre Vegar,,,,,Voodoodoo skrev:Han sier jo ingenting om hva han HAR tenkt seg, bare hva han IKKE skal.GsxR-Hege skrev:JøssZZR-Erling skrev:Jeg står over. For sent og for langt. God tur!![]()
Voodoodoo skrev:GsxR-Hege skrev:Et ordtak som sier at på seg sjøl kjenner man andre Vegar,,,,,Voodoodoo skrev:Han sier jo ingenting om hva han HAR tenkt seg, bare hva han IKKE skal.GsxR-Hege skrev:JøssZZR-Erling skrev:Jeg står over. For sent og for langt. God tur!![]()
Pføyh!
Vi mannfolk er jo like, livredde for sanksjoner