http://www.youtube.com/watch?v=XCGaQMgkzw8" onclick="window.open(this.href);return false;
Det var hyggelig å hilse på deg :razz:AndreasB skrev:Da er det vel bare å takke for hyggelig treff med Carpa og boblehue! Turen hjem for meg gikk fint, med en stopp på mcdonalds ullevål for å plukke opp "mat".
Jævla surt når sånt skjerCarpa skrev:Da har jeg kjørt noen runder i kjøregården, ut på trafikerert vei og fyllt bensin på gliset 8-)
Vi kjørte Lier, Lierbyen, Tranby, Lierbakken, Drammen
Glemte visst å nevne at jeg mista gliset i bakkenmen takket være slike velteklosser så ble det kun litt skrapa opp på speilet :oops:
Carpas Tap a talk
Jepp, sant det. Sto helt stille når det skjedde. Skulle øve meg på bremse i sving også skjedde det noe rart når jeg hadde stoppabjornen skrev:Jævla surt når sånt skjerCarpa skrev:Da har jeg kjørt noen runder i kjøregården, ut på trafikerert vei og fyllt bensin på gliset 8-)
Glemte visst å nevne at jeg mista gliset i bakkenmen takket være slike velteklosser så ble det kun litt skrapa opp på speilet :oops:
Carpas Tap a talk
og første gang er værst
Men bedre i kjøregården en ute i traffikken..
Et øyeblikk bare så....OMAAS skrev:Litt flere kjegle øvelser å prøve seg på![]()
http://www.youtube.com/watch?v=XCGaQMgkzw8" onclick="window.open(this.href);return false;
Så bra at du har fått deg ein liten rundtur :-)Carpa skrev:Da har jeg kjørt noen runder i kjøregården, ut på trafikerert vei og fyllt bensin på gliset 8-)
Carpas Tap a talk
Takk :-) Er nok greit å bruke litt "fjellvettregler". Jeg skal nok hente meg inn igjen bare jeg får tøyd kroppen myk og roa hueRuneMC skrev:Må jo si at du er tøff som kjører såpass mye på vei så tidlig i opplæringen, så håper du henter deg inn igjen. Ihvertfall ingen skam hverken å snu eller å si stopp når grensen er nådd.
Uffda!Carpa skrev:Etter 65 km på sykkelen i dag valgte jeg å kaste inn håndkle. Hadde en ubehagelig opplevelse i en sving, tror muligens jeg prøvde på det motsatte av kontrastyring (hva nå det måtte være) og så nesten meg selv i grøftekanten:
Men jeg klarte gudskjelov å hente meg inn igjen ved å flytte meg ut på siden av sykkelen puuh...
Vel, etter den hendelsen ble jeg veldig bevist på å løfte hodet og se gjennom svingen.
Etter det ble jeg litt stiv så når vi kom frem til Eidsfoss kjente jeg at det var nok øvelseskjøring for i dag.
Så da satt jeg her da![]()
Carpas Tap a talk