Hjemturen gikk om Drammen og motorveien til Oslo. Litt kjedelig det, men det er vel best å komme hjem til avtalt tid, eller så kan det bli trekk på "kvalitetstidskontoen".

18 forumister - ny "Norgesrekord" eller?
Var sykkelen din gjyngehest på veg hjemover, så ikke skyld på megtaco skrev:"Dekksparkeseanser"![]()
Var det du som hadde sparka i dekket mitt - var litt gyngehest hjemover... men det er vel sånn den skal være.
Joda, det blir litt sånn som du sier. og kanskje når det er så mange "nye" (er jo ny sjøl jeg da). Er jo annerledes å samles på treff over et par dager medeller noe lignende.
Han er ikke helt ukjent her på forumet om vi titter en tid tilbake. Initialer til nick'et var GG og han hadde tidligere Hyosung... og liker ikke å bli fotografertMaxTron skrev:Er så imponert over han som har kjørt 60 000km på 16mnd æ.
Har han full jobb i tillegg??
Hilste på han vi også og det var en likandes kar ja :-)RuneMC skrev:Han er ikke helt ukjent her på forumet om vi titter en tid tilbake. Initialer til nick'et var GG og han hadde tidligere Hyosung... og liker ikke å bli fotografertMaxTron skrev:Er så imponert over han som har kjørt 60 000km på 16mnd æ.
Har han full jobb i tillegg??...men er ellers som jeg ser det, en humørspreder og et oppkomme av gode historier.
Da skjønner æ litt mere jaRuneMC skrev:Han er ikke helt ukjent her på forumet om vi titter en tid tilbake. Initialer til nick'et var GG og han hadde tidligere Hyosung... og liker ikke å bli fotografertMaxTron skrev:Er så imponert over han som har kjørt 60 000km på 16mnd æ.
Har han full jobb i tillegg??...men er ellers som jeg ser det, en humørspreder og et oppkomme av gode historier.
Vi var 17, husker jeg, den 17.9.2011 da vi møttes på Hadeland på "Vi-later-som-vi-er-i-Toscana" - treffet.taco skrev:Takk for en fin samling i dag alle sammen!
Hjemturen gikk om Drammen og motorveien til Oslo. Litt kjedelig det, men det er vel best å komme hjem til avtalt tid, eller så kan det bli trekk på "kvalitetstidskontoen".![]()
18 forumister - ny "Norgesrekord" eller?
Treff hver søndag der:-) Evike pratet om at hun skulle :-)Chevy1974 skrev:Er det treff på Smia i dag også?
Litt seint ute kanskje, men lurar på å ta turen om det er andre som skal dit.