Noen som vet hvor jeg kan få tak i ny skumgummi til salen? Har funnet noen brukte saler på ebay, men er jo mye mer spennende å prøve å mekke en ny en selv! Jeg har ny "sky" trekk liggende, så er bare foamen som gjenstår! :-)
Jeg har enda ikke klart å finne en helt ny sal gitt...pelsen skrev:eller bare kjøpe en ny sal med ny polstring?
Jeg har bytta sal på Bonnevillen to ganger, det er en overgang fra å sitte vondt til å sitte bra
Hmmm, har du prøvd å dra med deg betongen på sykkelen altså?Bjønnavind skrev:Salen på min DR600 er så nedsitti at jeg kjenner nesten ikke forskjell på å sitte på den og på betongen utenfor garasjen.![]()
![]()
Ja måtte jo sjekke om jeg kjente forskjell!Chevy1974 skrev:Hmmm, har du prøvd å dra med deg betongen på sykkelen altså?Bjønnavind skrev:Salen på min DR600 er så nedsitti at jeg kjenner nesten ikke forskjell på å sitte på den og på betongen utenfor garasjen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nå har jeg bestilt helt ny sal da.. Er ikke mange av demSuperMorten skrev:Dette kan vel være et rimelig alternativ..:
http://www.mcoslo.no/WP/mcoslo/Airhawk-sittepute
Har hørt flere som sier den er bra. Har ikke prøvd den selv enda, men kommer nok.. :-)