Noen som har erfaring med slike kits eller sveising av cluch for å slippe tourque limiteren? Er av og til småplagsom når man er hissig på rødlysene så vurderer å få gjort noe her etter hvert. Men er samtidig usikker på om det egentlig er en god ide ..
det går jo an å prøve...
men til gatebruk tror jeg at du bare oppnår villt hjulspinn eller at det griper og gir en wheelie som du sliter med å kontrollere.
RC8Ren min har ingen slike begrensninger, den er rimelig leken å ta av med
Vurderer å prøve en slik løsning for å nettopp få frøkna litt mer underholdende i så måte. Irriterende med slike nykk som man ikke kontrollerer selv. Greit nok med traction control og what not på vått føre (eller 'når man vil'), men på tørr og fin asfalt i race-modus så bør man få styre sakene selv syns jeg (nå fungerer vel denne limitern kun fra 'take off', men du skjønner hva jeg mener). Hydraulisk clutch er vel mindre 'følbar' enn wire (ser jeg mange skriver iaf), noe som kanskje er en medvirkende faktor for at denne limitern er kommet på plass?
Jeg har kjørt en HD med "av/på clutch"... Fantastisk morro når man kjørte rampete, men UTROLIG SLITSOMT til normalt bruk.
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Blir vel ikke nødvendigvis 'av/på' ved kun fjerning av torque limiter og litt sterkere fjærer? Tror jeg klarer meg med orginalplatene i alle fall ..
Har notert meg dette Brock kit-et bak øret som mulig vinterprosjekt (ser de på busaforumet anbefaler å starte med tre av fjærene) :-)