Vist du bare sitter med kroppen på linje med sykkelen og "lener med" i svingene skal det gå greit å ta de fleste svinger uten dramatikk med denne.
Husk også å holde hodet i vater, da får du best kontroll.
Gjett om køyrelæraren har terpa på dette, så det "kan" eg...MaxTron skrev:Husk også å holde hodet i vater, da får du best kontroll.
Ja, eg storkosar megCarpa skrev:Du koser deg skjønner jeg. Gleder meg til jeg kommer dit at jeg bare kan sette meg på sykkelen og putle avgårde akkurat når jeg vil, uten å måtte være avhengig av å ha med andre på tur
Takk for turen ja. Den var bra! Og du har heeelt rett. Jeg merka ingenting! Du er god altså!Chevy1974 skrev:Takk for det Dexter, og takk for ein fin tur til Smia i dag. Det vart ca 14 mil på meg i dag også.
Merka at eg var litt skeptisk i starten i dag. Etter dei siste kilometerane med våt og glatt vegbane i går, så var eg litt redd for svingane sidan det enno var litt vått på asfalten. Dexter forsikra meg om at grepet var upåklagelig, så då fekk eg gitt på litt meir.
Turen i dag var vel for meg litt på samme måte som Carpa beskreiv etter at ho vart redd i ein sving. Når ein først blir skeptisk, så vil ikkje kroppen lystre heilt. Eg tok meg i det mange gangar at eg var redd for å sleppe meg ned i svingane. Venta berre på at hjula skulle gli ut til sida.
Eg begynte derfor rolig. Gav godt på på alle beine strekningar slik at Dexter ikkje skulle legge merke til at eg køyrte seint![]()
![]()
Etterkvart som vegen tørka opp og kroppen klarte å venne seg til svingane igjen godt innan for trygge rammer, så begynte den leikande følelsen å komme tilbake :-)
Så herleg å køyre svingar aktivt, svinge frå side til side og legge sykkelen ned og gjennom svingen med akselerasjon ut for å rette den opp
Jau, godfølelsen er på veg tilbake :-) Må berre køyre endå meir for å komme heilt innatt i svingane, og så trur eg det er veldig bra å ha kjent litt på den ekle følelsen av glatt veg slik at eg veit kva eg skal unngå.
Jepp. Ganske store mengder regn i morgen ettermiddag tror jeg (kanskje ikke for en vestlending men...Chevy1974 skrev: Trur det er meldt ein del regn utover veka, så eg får sjå kortid neste tur blir.
Hehe, heilt riktigSuperMorten skrev:kanskje ikke for en vestlending men...![]()
Er selv vokst opp på møre, og har 15 år i Vesterålen.. Flyttet til Oslo i 2008. Etter det har jeg ikke tenkt på væretChevy1974 skrev:Hehe, heilt riktigSuperMorten skrev:kanskje ikke for en vestlending men...![]()
![]()
Eg berre ser dumt på alle rundt meg som klagar på veret, for det har jo vore så fin sommar i år også! Og i fjor... og året før der (2010) var jo berre heilt fantastisk bra!!!
(i forhold til kva eg er vant med frå før)
Teorien er riktig den, nu må du bare praktisere den og repetere i hodet. Inn i sving med riktig høyde sjekker du kjapt veibanen for grus og sprekker og så opp med blikket igjen, se på tangeringspunkt og annen trafikk, treff med giret og ha heller litt for lav fart så du absolutt slipper å gå av gassen i svingen. Ikke gå av gassen i svingen, da går du for fort inn... Jevn gass, løfte opp sykkelen med litt mer gass og nyt følelsen av at svingen satt. Og så glede seg til neste svingChevy1974 skrev: Det med blikket merka eg i går ja. Når eg var usikker var eg meir opptatt av å lese føret og vegstandarden enn å følge svingen, og då vart det dårleg køyring. Blikket har så utruleg mykje å seie. Litt rart å erfare dette sjølv no i ettertid sjølv om det vart terpa på det på køyreskulen, men den teorien var ganske uvirksom uten erfaring...![]()