Turboneger? Er det det de kaller han Obama det???Misha skrev:Turboneger?cheron skrev:Tror ikke det blir mye klavermusikk der i gården! Heller tysk dansebænd!

Turboneger? Er det det de kaller han Obama det???Misha skrev:Turboneger?cheron skrev:Tror ikke det blir mye klavermusikk der i gården! Heller tysk dansebænd!
Ja de er jo populære i Tysklandcheron skrev:Skall vedde på at AJ har noe av disse gutta ogsåMisha skrev:Turboneger?cheron skrev:Tror ikke det blir mye klavermusikk der i gården! Heller tysk dansebænd!
Jalmar skrev:Turboneger? Er det det de kaller han Obama det???Misha skrev:Turboneger?cheron skrev:Tror ikke det blir mye klavermusikk der i gården! Heller tysk dansebænd!
Misha skrev: Ja de er jo populære i Tyskland
ellers kan jeg knabbe polisbilen til naboen og sette fyr på den inni snøhaugen...sikkert noen som hadde satt pris på det også... :-Jalmar skrev:
Oljesøler'n til Pollti kan brukes til flammekaster hvis du bytter ut olja med bensin.
Vi skal ikke prøve å ta det pent med'n da? Eller? NæsjPollti skrev:AJ blir nok ikke selv etter at vi har vært der, men det har han jo aldri vært heller.
Da kan vi ta festen 1 mai helga! Da er jo jeg i Tyskland med Haus Gestapoen minPollti skrev:Misha skrev: Ja de er jo populære i Tyskland
Bor AJ i tyskland
Neida, det var bare noen på besøk i området for parogseksti år sidenPollti skrev:Misha skrev: Ja de er jo populære i Tyskland
Bor AJ i tyskland
Vi kan jo ikke ha fest hos AJ med tyrefekting og Obama hvis du skal være i Tyskland med Haus Gestapoen din? Da er det bedre at vi holder på helt til du kommer tilbake fra Tyskland, og heller tar festen da.cheron skrev:Da kan vi ta festen 1 mai helga! Da er jo jeg i Tyskland med Haus Gestapoen minPollti skrev:Misha skrev: Ja de er jo populære i Tyskland
Bor AJ i tyskland
To stykker til og med!!Jalmar skrev:AJ går vel ingen steder? Han har jo moped.
Tror egentlig han bor i Kina. Han snakka i hvert fall om noe kinesisk ompa-mat på Harastua for litt siden.Misha skrev:Neida, det var bare noen på besøk i området for parogseksti år sidenPollti skrev:Misha skrev: Ja de er jo populære i Tyskland
Bor AJ i tyskland