Eg er ikkje like tøff i trynet når det står andre og ser på fomlinga mi

Spelar ingen rolle om det er nybegynnarar eller ekspertar (eller eksternt publikum for den del).
Siste test på kjøreskolen før oppkøyring var eg innom kjøregården i Kongsberg. Då var eg ein smule nervøs, og eg skulle teste krypkøyring for siste gong før den store dagen. Der var det sjølvsagt ein annen elev også som venta på sensor for oppkøyring. Han og to lærarar (pluss min lærar) stod og prata og kikka på mens eg svirra rundt innpå området. Kjente kor svetten pipla fram inni hjelmen

Men du? Eg likte VELDIG godt den uttalelsen din om 3 ferskingar. Mulig du ikkje meinte det slik, men med litt køyreerfaring er du jo ikkje heilt fersk lenger

Ha trua på deg sjølv, og vit at du er ein dyktig sjåfør. Bruk denne kunnskapen til å køyre klokt og forsiktig, og ikkje til å køyre over evne. Du har vist at du taklar øvelsane i kjøregården, og du har vist at du taklar køyring i trafikken. Det er langt igjen før du er utlært, men du begynner å få ein god erfaring som du skal vere stolt av :-)
Du skal også ta med den skumle erfaringa i den svingen. Dette gjekk bra, og du gjorde ting riktig. Bruk dette til å bli ein tryggare sjåfør

Dette klarar du Carpa