Hva gjør du akkurat nå?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38013
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av AJ »

hakhap skrev:
Nå er det en Honda Shadow 1100 eller en Kawasaki VN 800 A.
Se der, ja! To fine alternativer :thumleft

Blir det kjøp så blir det vel også bilder her inne på forumet, tenker jeg... ;-)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Online
Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av hakhap »

AJ skrev:
hakhap skrev:
Nå er det en Honda Shadow 1100 eller en Kawasaki VN 800 A.
Se der, ja! To fine alternativer :thumleft

Blir det kjøp så blir det vel også bilder her inne på forumet, tenker jeg... ;-)
Det er min plan :) håper oktober skal vare brukelig for mc kjøring rundt Oslo, så jeg ikke må vente en hel vinter.
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Globe »

hakhap skrev:
AJ skrev:
hakhap skrev:Venter på det skal bli lørdag så jeg kanskje kan kjøpe min første mc :-)
Spennende!
Kan jo ikke la være å spørre, da... :P :p
Hva slags sykkel er det snakk om?
Nå er det en Honda Shadow 1100 eller en Kawasaki VN 800 A.

Cruiser er stas ja!! Du får holde oss oppdatert :[-o<

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av AndreasB »

Globe skrev:
hakhap skrev:
AJ skrev:
hakhap skrev:Venter på det skal bli lørdag så jeg kanskje kan kjøpe min første mc :-)
Spennende!
Kan jo ikke la være å spørre, da... :P :p
Hva slags sykkel er det snakk om?
Nå er det en Honda Shadow 1100 eller en Kawasaki VN 800 A.

Cruiser er stas ja!! Du får holde oss oppdatert :[-o<
Jaggu bra folk liker forskjellige ting :P Kjenner meg absolutt ikke igjen i det du skriver her Globe :P Pappa sin Honda Shadow 1100 er alt annet enn stas, synes nå jeg. Og han. For min egen del kan jeg ikke forstå hvordan folk kan ha kontroll på slike sykler. Man kan ikke reise seg opp engang uten å dra i styret, noe som gjør endring av sittestilling utrolig vanskelig.

Er heller ingen fan av sykler som bråker 10x mer enn de går. Vekker jo halve nabolaget om man kommer hjem litt sent på kvelden.

That being said. Om du synes slike sykler er gode å kjøre osv, for all del:D Er ikke jeg som skal ha den :thumleft
Smaken er som baken! :lol Men ett mysterium vil det alltid være for meg :)

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Globe »

AndreasB skrev: Jaggu bra folk liker forskjellige ting :P Kjenner meg absolutt ikke igjen i det du skriver her Globe :P Pappa sin Honda Shadow 1100 er alt annet enn stas, synes nå jeg. Og han. For min egen del kan jeg ikke forstå hvordan folk kan ha kontroll på slike sykler. Man kan ikke reise seg opp engang uten å dra i styret, noe som gjør endring av sittestilling utrolig vanskelig.

Er heller ingen fan av sykler som bråker 10x mer enn de går. Vekker jo halve nabolaget om man kommer hjem litt sent på kvelden.

That being said. Om du synes slike sykler er gode å kjøre osv, for all del:D Er ikke jeg som skal ha den :thumleft
Smaken er som baken! :lol Men ett mysterium vil det alltid være for meg :)
Crusiere er stas, så lenge man kjører dem slik de er ment å kjøres med tanke på gitt sittestilling og rett "attitude" :knegg

Hadde selv en cruiser i mitt eie tidligere, en Suzuki Intruder Volusia 800. Storkoste meg med den også jeg, den gang! :thumleft

Stæsha den opp med bling og greier og greier, vaska og gnikka..og cruisa rundt; jo så cruiser er stas, mener jeg da! :thumleft

Bilde
Memories :-)

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3455
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av JohnnyTh »

simpson skrev:
JohnnyTh skrev:Sitter fyringsvakt. Er vel ikke alle som vet hva det er.
Tror nok de fleste vet hva det er, men mange av oss var fornøyd med ett år i militæret :D
Kan forstå det men er jo greit å tjene litt peng og, er en grei ekstra intekt for meg
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Carpa »

Sjekker værmeldinga for Bodrum og det ser jo riktig lovende ut :b_c:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av AndreasB »

Globe skrev:
AndreasB skrev: Jaggu bra folk liker forskjellige ting :P Kjenner meg absolutt ikke igjen i det du skriver her Globe :P Pappa sin Honda Shadow 1100 er alt annet enn stas, synes nå jeg. Og han. For min egen del kan jeg ikke forstå hvordan folk kan ha kontroll på slike sykler. Man kan ikke reise seg opp engang uten å dra i styret, noe som gjør endring av sittestilling utrolig vanskelig.

Er heller ingen fan av sykler som bråker 10x mer enn de går. Vekker jo halve nabolaget om man kommer hjem litt sent på kvelden.

That being said. Om du synes slike sykler er gode å kjøre osv, for all del:D Er ikke jeg som skal ha den :thumleft
Smaken er som baken! :lol Men ett mysterium vil det alltid være for meg :)
Crusiere er stas, så lenge man kjører dem slik de er ment å kjøres med tanke på gitt sittestilling og rett "attitude" :knegg

Hadde selv en cruiser i mitt eie tidligere, en Suzuki Intruder Volusia 800. Storkoste meg med den også jeg, den gang! :thumleft

Stæsha den opp med bling og greier og greier, vaska og gnikka..og cruisa rundt; jo så cruiser er stas, mener jeg da! :thumleft

Bilde
Memories :-)
Jeg konkluderer med følgende: Dere som vil ha cruiser er som regel gamle.. :P *småfrekk* En sykkel som passer til reaksjonsevnen altså ^^ (Skal leses med et lite fnugg humor)

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Globe »

Det har du sikkert helt rett i, at det er din konklusjon mener jeg :knegg

Brukeravatar
boblehue
Innlegg: 237
Registrert: 11 sep 2012, 11:32
Motorsykkelen din: Honda - CBR 1100 XX SuperBlacbird - 99
Sted: Drammen
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av boblehue »

Sitter å ser Carpa kjøre 8 tall og unnamanøver i kjøregården...
uploadfromtaptalk1348160188815.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
boblehue
Live to ride, ride to live.

[album]3790[/album]
Everyting looks better from inside of a motorcycle helmet.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Globe »

...akkurat nå?

....teller timer.....

Bilde

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Duville »

Globe skrev:...akkurat nå?

....teller timer.....

Bilde

Tenker du tar de siste støvfnuggene også, til og med de som er litt imaginære :lol :yeyeye

Har du nå sjekket at den starter og at alle lysene vikrer og bremsene er på plass og av garasjedøren virkelig går opp når du skal ha den opp og at kjøredressen er ren og nypusset og kjøreskoene er smurte ogogogogogogogogogogogo----- ?

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av AndreasB »

Akkurat nå prøver jeg rydde gangen, rommet, stua, badet og kjøkkenet samtidig. Dvs at det blir litt her, litt der, litt der borte, kanskje litt her.. :)
Ble litt smålei av at det så helt jævlig ut på kjøkkenet xD

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Svein2 »

....venter jeg på Cecilia Brækhus på Viasat4. :thumleft

joo
Innlegg: 1334
Registrert: 26 okt 2011, 19:25
Motorsykkelen din: '

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av joo »

Duville skrev:
Globe skrev: Har du nå sjekket at den starter og at alle lysene vikrer og bremsene er på plass og av garasjedøren virkelig går opp når du skal ha den opp og at kjøredressen er ren og nypusset og kjøreskoene er smurte ogogogogogogogogogogogo----- ?
Tenker der er en gutt som sitter i dressen, på sykkelen, med garasjedøra åpen, tenninga på, visiret nede, tommelen på startknappen, full tank og stirrer på klokka ... :-k
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...

Svar