Se der, ja! To fine alternativerhakhap skrev:
Nå er det en Honda Shadow 1100 eller en Kawasaki VN 800 A.

Blir det kjøp så blir det vel også bilder her inne på forumet, tenker jeg...

Se der, ja! To fine alternativerhakhap skrev:
Nå er det en Honda Shadow 1100 eller en Kawasaki VN 800 A.
Det er min plan :) håper oktober skal vare brukelig for mc kjøring rundt Oslo, så jeg ikke må vente en hel vinter.AJ skrev:Se der, ja! To fine alternativerhakhap skrev:
Nå er det en Honda Shadow 1100 eller en Kawasaki VN 800 A.![]()
Blir det kjøp så blir det vel også bilder her inne på forumet, tenker jeg...
hakhap skrev:Nå er det en Honda Shadow 1100 eller en Kawasaki VN 800 A.AJ skrev:Spennende!hakhap skrev:Venter på det skal bli lørdag så jeg kanskje kan kjøpe min første mc :-)
Kan jo ikke la være å spørre, da...![]()
![]()
Hva slags sykkel er det snakk om?
Jaggu bra folk liker forskjellige tingGlobe skrev:hakhap skrev:Nå er det en Honda Shadow 1100 eller en Kawasaki VN 800 A.AJ skrev:Spennende!hakhap skrev:Venter på det skal bli lørdag så jeg kanskje kan kjøpe min første mc :-)
Kan jo ikke la være å spørre, da...![]()
![]()
Hva slags sykkel er det snakk om?
Cruiser er stas ja!! Du får holde oss oppdatert :[-o<
Crusiere er stas, så lenge man kjører dem slik de er ment å kjøres med tanke på gitt sittestilling og rett "attitude"AndreasB skrev: Jaggu bra folk liker forskjellige tingKjenner meg absolutt ikke igjen i det du skriver her Globe
Pappa sin Honda Shadow 1100 er alt annet enn stas, synes nå jeg. Og han. For min egen del kan jeg ikke forstå hvordan folk kan ha kontroll på slike sykler. Man kan ikke reise seg opp engang uten å dra i styret, noe som gjør endring av sittestilling utrolig vanskelig.
Er heller ingen fan av sykler som bråker 10x mer enn de går. Vekker jo halve nabolaget om man kommer hjem litt sent på kvelden.
That being said. Om du synes slike sykler er gode å kjøre osv, for all del:D Er ikke jeg som skal ha den![]()
Smaken er som baken!Men ett mysterium vil det alltid være for meg :)
Kan forstå det men er jo greit å tjene litt peng og, er en grei ekstra intekt for megsimpson skrev:Tror nok de fleste vet hva det er, men mange av oss var fornøyd med ett år i militæretJohnnyTh skrev:Sitter fyringsvakt. Er vel ikke alle som vet hva det er.
Jeg konkluderer med følgende: Dere som vil ha cruiser er som regel gamle..Globe skrev:Crusiere er stas, så lenge man kjører dem slik de er ment å kjøres med tanke på gitt sittestilling og rett "attitude"AndreasB skrev: Jaggu bra folk liker forskjellige tingKjenner meg absolutt ikke igjen i det du skriver her Globe
Pappa sin Honda Shadow 1100 er alt annet enn stas, synes nå jeg. Og han. For min egen del kan jeg ikke forstå hvordan folk kan ha kontroll på slike sykler. Man kan ikke reise seg opp engang uten å dra i styret, noe som gjør endring av sittestilling utrolig vanskelig.
Er heller ingen fan av sykler som bråker 10x mer enn de går. Vekker jo halve nabolaget om man kommer hjem litt sent på kvelden.
That being said. Om du synes slike sykler er gode å kjøre osv, for all del:D Er ikke jeg som skal ha den![]()
Smaken er som baken!Men ett mysterium vil det alltid være for meg :)
![]()
Hadde selv en cruiser i mitt eie tidligere, en Suzuki Intruder Volusia 800. Storkoste meg med den også jeg, den gang!![]()
Stæsha den opp med bling og greier og greier, vaska og gnikka..og cruisa rundt; jo så cruiser er stas, mener jeg da!![]()
Memories :-)
Globe skrev:...akkurat nå?
....teller timer.....
Tenker der er en gutt som sitter i dressen, på sykkelen, med garasjedøra åpen, tenninga på, visiret nede, tommelen på startknappen, full tank og stirrer på klokka ...Duville skrev:Globe skrev: Har du nå sjekket at den starter og at alle lysene vikrer og bremsene er på plass og av garasjedøren virkelig går opp når du skal ha den opp og at kjøredressen er ren og nypusset og kjøreskoene er smurte ogogogogogogogogogogogo----- ?