Har lest igjennom hele saken frem til hit, og selv om det var en del sitater jeg kunne tenkt å komme med så holder det med at jeg svarer på punkt 1 og punkt 2
1) Liker knapp
Min mening som bruker: Dette er ikke facebook, har ingenting med facebook å gjøre, og om enn er så forbanna lat at man ikke orker å KOMMENTERE den gode posten du åpenbart liker, så er den ikke god nok for å likes. Eventuelt bruk siter og

smiley.
Min mening som moderator: En liker knapp hadde muligens vert kjekt. Men det finnes ingen fullgode løsninger for phpBB
Min mening som siteadmin: Det er fult mulig (med beta løsning). Men beta er ustabilt og kan gi store problemer. Forløpig er mitt ønske om dette at vi ikke implementerer dette. Om
AJ absolutt VIL HA.. Så skal han få, men med fraråding fra meg.
2) Nekte dialekt på forumet
Min mening som bruker: Har du problemer med at folk ikke skriver norsk bokmål. Dra til et annet forum og aldri kom tilbake!
Selv har jeg til tider problemer med å tyde hva som er skrevet. Men da dropper jeg rett og slett å lese, og begynner på neste tråd.
Med jeg klarer nå å tyde det meste.
Min mening som moderator: Vi er et forum uten det helt store begrensningene, noe jeg tror også er med på å gjøre oss så populære som det vi er. Vi har ingen krav om at enn skal skrive skole bokmål (eller nynorsk), og ikke kommer vi til å få det heller.
Jeg selv sender advarsel til de som er medlemm av orddelings politiet og harselerer andre brukere med dette. Samme gjelder de som kommenterer skrivefeil. Dette hører ikke hjemme her og ønsker noen å være sensor, kan de begynne i lærer yrket.
Min mening som siteadmin: Lurer på om det finnes et auto-script som baner rettskrivningsryttere?